کد خبر: ۶۴۲۶۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵

افزاش شمار مبتلایان به کرونا در اصفهان به ۱۷۹۱ نفر

شمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان اصفهان در اولین روز سال ۹۹ به یکهزار و ۷۹۱ تَن رسید و این خطه، رتبه دوم کشوری را پس از تهران به خود اختصاص داده است.
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه یکم فروردین ۹۹ اعلام کرد: تاکنون ۱۹ هزار و ۶۴۴ نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۴۳۳ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۶ هزار و ۷۴۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

امروز اصفهان مانند چند روز اخیر از استان‌هایی بود که بیشترین موارد ابتلای جدید را داشت و با ۱۴۵ مورد مثبت جدید پس از تهران قرار گرفت.

افزاش شمار مبتلایان به کرونا در اصفهان به ۱۷۹۱ نفر

در مجموع با احتساب موارد جدید ابتلا به بیماری کرونا، بیشترین تعداد مبتلایان به ترتیب در استان تهران با چهار هزار و ۶۱۷، اصفهان یکهزار و ۷۹۱ و مازندران یکهزار و ۶۳۶ تَن هستند.

استان اصفهان همچنان در وضعیت قرمز در زمینه بیماری کرونا بسر می‌برد.

این نکته قابل ذکر است که در استان اصفهان با توجه به فعالیت ۲ دانشگاه علوم پزشکی، امور بهداشتی و درمانی ۲۲ شهرستان با حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

زمانی که وزارت بهداشت آمار روزانه ابتلا به بیماری کرونا را اعلام می کند درواقع از مجموع آمار و اطلاعات ۲ دانشگاه علوم پزشکی مذکور و همه ۲۴ شهرستان را سخن می‌گوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین