کد خبر: ۶۴۳۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
معاون استاندار:

بازار محلول‌های ضدعفونی در آذربایجان‌غربی اشباع شده

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اشباع بازار محلول‌های ضدعفونی و وجود مقادیر قابل‌توجهی دستکش در استان گفت: تمهیداتی نیز برای افزایش ماسک در داروخانه‌ها اندیشیده‌ شده است که امیدواریم با اجرای آنها مشکل این بخش نیز حل شود.
آفتاب‌‌نیوز :

بهنام شهدی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی افزود: در حال حاضر ژل، اسپری و محلول ضدعفونی به وفور در داروخانه‌های استان وجود دارد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به بازدید مستمر صورت گرفته از داروخانه‌های استان اضافه کرد: دستکش هم به میزان قابل قبولی در این مراکز وجود دارد و در حال تامین اقلام بیشتری در این خصوص هستیم.

بازار محلول‌های ضدعفونی در آذربایجان‌غربی اشباع شده است

وی بیان کرد: مهمترین مشکل فعلی بازار اقلام بهداشتی در آذربایجان‌غربی، کمبود ماسک است که در این راستا تمهیداتی از جمله تهاتر با دیگر استان‌ها به ازای تحویل محلول ضدعفونی اندیشیده شده‌ است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: داروخانه‌ها نیز طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا به صورت حدود ۵۰ درصدی در ایام نوروز فعال بوده و خدمات لازم دارویی را به مردم ارائه می‌دهند.

«شهدی»، همچنین به دغدغه شهروندان به ویژه صاحبان ۱۰ شغل در نظر گرفته شده در خصوص تمدید مهلت پرداخت اقساط اشاره و تاکید کرد: بانک‌ها حق ندارند اقساط این افراد را مطالبه کنند.

در روزهای نخست شیوع بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی، مشکل محلول و ژل ضدعفونی، دستکش و ماسک نظیر دیگر مناطق کشور وجود داشت که به تدریج در حال حل شدن است.

طبق گفته مسوولان، اولویت در اختصاص این اقلام به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اختصاص دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین