کد خبر: ۶۴۳۳۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

طرح غربالگری کرونا در 14 خروجی استان تهران انجام می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: طرح غربال‌گری‌ ویروس کرونا در بیش از ۱۴ خروجی استان تهران انجام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

شاهین فتحی روز چهارشنبه در دیدار از پایگاه غربالگری در ورودی شهرستان‌های ورامین و قرچک اظهار کرد: عوامل جمعیت هلال احمر با هدف بررسی وضعیت سلامتی سرنشیان خوردها، در بیش از ۱۴ خروجی استان تهران حضور یافته و با استفاده از دستگاه تب‌سنج، این افراد را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۶۰ نیروی جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته در سه شیف کاری در پایگاه‌های غربال‌گری حضور یافته و نسبت به بررسی دمای بدن افراد اقدام می‌کنند.

طرح غربالگری کرونا در 14 خروجی استان تهران انجام می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهرانی افزود: در صورتی که در اجرای این طرح، افرادی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بوده و یا دمای بدن آنان، بیشتر از حد مجاز باشد، به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: در حوزه اطلاع رسانی و آموزش، جمعیت هلال احمر با استفاده از سایت به آدرس www.corona.ir اطلاعات لازم را به مردم ارائه می‌دهد.

در حوزه شهرستان‌های جنوب شرق تهران، جمعیت هلال احمر با استقرار در دو پایگاه پلیس‌راه قرچک و پلیس‌راه شریف آباد پاکدشت، وضعیت سلامتی مردم را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

تاکنون وضعیت سلامتی بیش از ۱۵۰ هزار نفر از سرنشینان خودروهای عبوری از این دو پایگاه مورد ارزیابی قرار گرفته است.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۲۷۰۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۰۷۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۹۶۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین