کد خبر: ۶۴۳۳۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۲
فاطمه رهبر:

فضای سیاسی محدود نشده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس معتقد است: «در فضای سیاسی کشور آزادی کامل وجود دارد و فضا نسبت به گذشته مطلوب‌تر شده است». 

فاطمه رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در هفته دولت و در پاسخ به این سؤال که آیا سپهر سیاسی کشور نسبت به گذشته مطلوب‌تر شده است یا نه گفت: «به نظر من با توجه به شرایط موجود، محدودیت در فضای سیاسی وجود ندارد. هر کشوری برای خود خط قرمزها و قوانینی دارد که عدول از آن مجاز نیست. به نظر من در دوره آقای احمدی‌نژاد هم این شرایط فراهم است». 

وی افزود: «ممکن است عده‌ای انتقاد کنند از بسته شدن مطبوعات که این امر هم طبیعی بوده. شاید مقررات کشور و باید و نبایدهایی را رعایت نکرده‌اند و از خط قرمزها عبور کرده‌اند و این در دادگاه مطبوعات قابل رسیدگی است و اگر تخلفی نکرده باشند رفع توقیف می‌شوند. به هر حال آن آزادی که مد نظر است امروز وجود دارد». 

این نماینده مجلس ادامه داد: «عقب‌گردی نداشته‌ایم. این وضعیت و باز بودن فضای سیاسی فضای مطلوبی است. آزادی سیاسی در جامعه وجود دارد و ما در مجلس شاهد هستیم که افراد و گروه‌هایی با دیدگاه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و انتقادها به دولت و مجلس توسط نمایندگان منتقد ابراز می‌شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد». 

فاطمه رهبر در پایان گفت: «این انتقادها حتی در مطبوعات هم آزادانه چاپ می‌شود و در زمینه مطلوب بودن فضای سیاسی عقب‌گردی نداشته‌ایم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین