کد خبر: ۶۴۳۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
تبلیغات

روش مطالعه درس زبان انگلیسی کنکور

متاسفانه دانش آموزان بسیاری درس زبان انگلیسی را برای کنکور دستکم گرفته، زمان کافی برای این درس اختصاص نمی‌دهند و با آمادگی در جلسه کنکور شرکت نمی‌کنند، بنابراین درصد پایینی در درس زبان کسب می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

درس زبان یکی از درس‌های عمومی رشته‌های تجربی ریاضی و انسانی می‌باشد که شیوه مطالعه خاص خود را دارد. در اینجا دکتر امیر دانش‌زاده که از مدرسین و اساتید گیلنا و کنکور آسان است، روش مطالعه درس زبان انگلیسی به صورت صحیح و اصولی را توضیح می‌دهد:

درس زبان انگلیسی نیاز به آمادگی لازم و کافی برای کنکور دارد. حتی اگر از قبل در کلاس‌های آموزشی زبان شرکت کرده باشید تمرین زبان برای کنکور رو دستکم نگیرید.

روش مطالعه درس زبان انگلیسی کنکور

جهت تسلط تستی برای درس زبان انگلیسی حتما از منابع مخصوص کنکور و تستی استفاده کنید.

متاسفانه دانش آموزان بسیاری درس زبان انگلیسی را برای کنکور دستکم گرفته، زمان کافی برای این درس اختصاص نمی‌دهند و با آمادگی در جلسه کنکور شرکت نمی‌کنند، بنابراین درصد پایینی در درس زبان کسب می‌کنند. پس هیج درسی در کنکور را نباید دستکم گرفت.

در کنکور درس زبان انگلیسی از ۴ بخش سوال و تست طرح می‌شود:

واژگان زبان، قواعد کلوز، تست و ریدینگ زبان انگلیسی

قسمت واژگان زبان انگلیسی:

واژگان زبان انگلیسی را باید دانش‌آموزان در جمله بیاموزند و معنایی واژگان را باید در جمله پیدا کرد.

دانش‌آموزان بعد از مطالعه درس زبان انگلیسی، جهت ارزیابی خود از قسمت واژگان باید تست‌های ترکیبی کار کنند. پیشنهاد می‌شود درس زبان انگلیسی را حداقل روزی ۲۰ دقیقه مطالعه کنید. درس زبان انگلیسی نیاز به مرور‌های زیاد دارد تا شما به تسلط کافی برای کنکور برسید.

هر روز، در زمان مشخصی به حفظ کردن کلمات آخر کتاب بپردازید.

البته دی وی دی‌های آموزشی زبان انگلیسی کنکور دکتر امیر دانش‌زاده که از موسسه کنکور آسان است، کاملا تکنیکی و ساده‌سازی‌شده قسمت واژگان زبان انگلیسی و سایر قسمت‌های درس زبان را برای دانش‌آموزان تدریس کرده است و دانش‌آموزان با استفاده از این دی وی دی‌ها و منابع آموزشی سایر اساتید همچون امیر مسعودی کنکور آسان است به اوج تسلط در درس‌های مختلف می‌رسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین