کد خبر: ۶۴۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۸۶ - ۰۹:۵۳
رییس دوره‌ای جبهه اصلاحات:

مجلس هشتم باید جهش کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات لازمه پشرفت کشور را وجود یک مجلس قدرتمند دانست و گفت: با توجه به توسعه جامعه جهانی و پیشرفت سریع کشورهای منطقه و جهان و برای تسریع در رسیدن به سند چشم‌انداز نیاز به یک جهش جدی در کیفیت مجلس شورای اسلامی داریم.

«علی تاجرنیا» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: برای رسیدن به این اهداف یک سری معیارها را باید مدنظر قرار داد و این معیار و شاخص‌ها تنها با عملکرد مناسب دستگاه اجرایی به دست خواهد آمد که یکی از وظایف مجلس است.

وی با بیان اینکه بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، گفت: در طی این 30 سال قوانین موضوعه مختلف و دولت‌هایی با گرایش‌های مختلف فکری و سیاسی داشته‌ایم و اکنون دیگر نظام جمهوری اسلامی به ثبات خود رسیده است.

تاجرنیا افزود: اکنون باید مجلس متشکل از افراد کارآمد، با تجربه و عالم نسبت به شرایط روز سرکار آید تا اعمال و تصمیم‌گیری‌هایی که لازمه به وجود آمدن مدیریت جدید است را به خوبی بداند.

وی با اشاره به تاکید محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی در تشکیل یک مجلس قدرتمند گفت: اگر چهره‌های موثر نظام نسبت به تشکیل مجلس کارآمد تاکید دارند، به این دلیل است که با گذشت سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دیگر هیچ قصوری در خصوص نظارت دقیق بر عملکرد دولت و قانون‌گذاری، پذیرفتنی نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین