کد خبر: ۶۴۳۶۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
درخواست رییس سازمان مدیریت بحران:

تمامی هموطنان به پویش «در خانه بمانیم» بپیوندند

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تقدیر از شهروندانی که به توصیه های مسوولان و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان گوش فرا داده و برای حفظ جان خود، خانواده و هموطنان در خانه ماندند از آحاد هموطنان درخواست کرد با پیوستن به پویش «در خانه بمانیم» دستگاهای لشگری و کشوری را در این نبرد سخت یاری دهند.
آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل نجار در پیامی از همه عزیزانی که به توصیه های مسوولان و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان گوش فرا داده و برای حفظ جان خود، خانواده و هموطنان در خانه ماندند و با این حرکت هوشمندانه و منطقی به کادر تلاشگر، جان برکف و در صحنه نبرد با ویروس کرونا یعنی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و همه افرادی که داوطلبانه به کمک شتافته اند، و همکاری و همراهی شایان توجهی داشتند تقدیر و تشکر کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: اینجانب که به لطف و عنایت خداوند متعال و دعای خیر عزیزان و البته زحمات شبانه روزی کادر درمانی ویروس کرونا را شکست و از نزدیک مجاهدت ها و جانفشانی های پزشکان و پرستاران را مشاهده کردم که زبان قاصر از توصیف و بیان است؛ در یک کلام می توان گفت مشاهده آن صحنه ها خاطرات روزهای جنگ و دفاع مقدس را تداعی می کرد که این بار در لباس سفید فرشتگان سلامت متجلی شده است. وی اضافه می کند: بهترین تعابیر از این صحنه ها در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده است که به اقرار وزیر بهداشت و درمان روحیه مضاعفی به این عزیزان بخشیده و مصداق آن شهادت پرستاران و پزشکانی است که تا به امروز در این راه خطیر تقدیم کرده اند و در کنار سایر جانباختگان غم عظیمی را بر دل و جانمان گسترانیده است.


تمامی هموطنان به پویش «در خانه بمانیم» بپیوندند

رییس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه این پیام تصریح کرد: از همه هموطنان عزیز درخواست دارم اکنون که تدابیر جدید در راستای قطع زنجیره این ویروس با کنترل ورودی و خروجی شهرها جدی تر به اجرا گذاشته شده به پویش اکثریت هموطنان پیوسته؛ دستگاهای لشکری و کشوری را در این نبرد سخت که همانا کاهش شیب افزایشی، کنترل و در نهایت شکست کروناست با همراهی و هم افزایی خود یاری کنند.
نجار خاطرنشان کرد: مردم هوشیار باشند حوادث دیگری نظیر بارش های سیل آسا فروردین ۹۸ و سایر حوادث طبیعی محتمل در این فصل از سال می تواند مسافران و ترددکنندگان در جاده های مواصلاتی کشور را با مشکل مضاعفی در کنار بحران کرونا مواجه کند بنابراین می طلبد برای مدیریت مطلوب این بحران ها خدمتگزاران خود را کما فی السابق با توجه به اطلاعیه ها، اخطارها و هشدارها یاری و از هر گونه مسافرت و تردد غیر ضرور تا اعلام شرایط عادی توسط مسئولان امر جدا خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان مدیریت بحران در اسفندماه به ویروس کرونا مبتلا شد که به همین دلیل وی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌ قرار گرفت که با بهبود نسبی و رفع خطر با تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شد و در قرنطینه خانگی قرار داشت.

به گفته سخنگوی سازمان مدیریت بحران، در زمان بستری بودن رییس این سازمان تمامی ماموریت ها و اقدامات مربوط به سازمان مدیریت بحران از طریق معاونان و پیگیری غیرحضوری و تلفنی نجار انجام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین