کد خبر: ۶۴۳۶۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

کمک 140 میلیون تومانی مردم نیشابور برای مقابله با کرونا

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا در نیشابور گفت: مردم این شهرستان طی هفته گذشته یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به این ستاد کمک کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

رضا مهرداد افزود: این ستاد با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی شهروندان به صورت متمرکز‍‍، کمک به بخش بهداشت و درمان برای رفع کمبودها و همچنین هماهنگی و هم‌افزایی بین گروه‌ها و اقشار داوطلب مردم و سازمان‌های مردم نهاد برای کمک رسانی و گندزدایی معابر و اماکن و ارائه آموزش‌های عمومی تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: سامانه بانکی تراکنش‌هایی را از ۵۰ هزار تا ۱۵۰ میلیون ریال طی این مدت به ثبت رسانده که گویای آن است همشهریان سخاوتمند و دغدغه‌مند نیشابور از تمام اقشار و طبقه های اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا مشارکت داشته‌اند.

کمک 140 میلیون تومانی مردم نیشابور برای مقابله با کرونا

وی گفت: برخی دیگر از مجموعه ها همچون شرکت تعاونی دامداران و کشاورزان نیز با کمک های غیرنقدی طی روزهای قبل در فرایند ضدعفونی و گندزدایی محیط شهری نقش موثر داشته اند.

مهرداد افزود: مبالغ جمع آوری شده با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی و در چارچوب مصوبه شورای اسلامی شهر برای تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز مقابله با ویروس کرونا در نیشابور هزینه می‌گردد.

وی با بیان اینکه همشهریان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب یا کارت اعلام شده از سوی ستاد واریز نمایند اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، گزارش عملکرد ستاد و نحوه هزینه کمک های مردم و خیّران به طور مستمر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: نیشابور یکی از کانون‌های اپیدمی کرونا در استان است و سهم شهروندان برای جلوگیری از شیوع این بیماری رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه است.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین