کد خبر: ۶۴۳۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۴

بی‌آبی در شرق تهران!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آب بخش بزرگی از منطقه شرق تهران شب دوشنبه به مدت 12 ساعت قطع شد. 

فرهاد منصور بقایی مدیر روابط عمومی شرکت آب فاضلاب شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی آفتاب درباره علت قطع طولانی آب در منطقه شرق تهران اظهار داشت: شب دوشنبه در میدان رسالت عملیات تغییر مسیر لوله معارض با طرح زیرگذار این میدان انجام شد و از آنجا که این لوله 800 میلی‌متری از لوله‌های اصلی آب شرق تهران محسوب می‌شد شرکت آب و فاضلاب اقدام به قطع آب در محدوده خیابان‌های رسالت، گلبرگ، دردشت و دبستان نمود. 

وی افزود: درخواست این عملیات که با قطعی آب همراه بود از سوی شهرداری تهران و مجریان طرح میدان رسالت برای انجام عملیات عمرانی مدت‌ها پیش مطرح و با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بر این شد که پیش از بازگشایی مدارس و افزایش ترافیک این میدان عملیات تعویض مسیر لوله معارض انجام شود. 

منصور بقایی تصریح کرد: از آنجا که عملیات به طور کامل انجام شده شهروندان این مناطق دیگر نباید نگران قطع مجدد آب باشند. 

وی درباره اقدامات شرکت آب و فاضلاب پیش از قطع گسترده آب در شرق تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب 24 ساعت قبل از قطع آب، موضوع را از طریق دو خبرگزاری به اطلاع مردم رسانده بود و در هنگام قطع آب نیز چند تانکر در برخی از مناطق برای رفع نیازهای ضروری مردم مستقر شده بودند. 

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب تهران افزود: بر اثر قطع آب در مناطق اعلام شده برخی از مناطق مجاور نیز دچار افت فشار آب شدند اما اکنون مشکلی در شبکه آب رسانی شرق تهران وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین