کد خبر: ۶۴۳۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳

شناسایی ۱۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی/۲۶ فوتی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد و آمار مبتلایان استان به ۲۸۲ نفر افزایش یافت.
آفتاب‌‌نیوز :

کامبیز مهدی زاده عصر یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس افزود: ۱۶ مورد مثبت جدید در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد.

وی بیان کرد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی نیز در استان داشتیم و تعداد فوت شدگان بر اثر کرونا در خراسان جنوبی به ۲۶ نفر رسید.

شناسایی ۱۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی/۲۶ فوتی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۴۹ آزمایش انجام شده که از این تعداد ۵۶۷ مورد منفی و تست کرونا ۲۸۲ نفر در کل استان مثبت بوده است.

وی ادامه داد: ۲۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی تاکنون با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و ۳۶ بیمار هنوز در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

مهدی زاده همچنین گفت: تا ساعت ۱۲ امروز دهم فروردین، ۱۸۶ هزار و ۲۱۶ خانوار استان غربالگری شدند و پوشش ما در استان به ۷۷ درصد رسید.

وی اظهار داشت: ۶۳ هزار و ۲۰۹ نفر نیز با مراجعه به سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir اطلاعات خود را ثبت و اقدام به خودارزیابی کرده‌اند.

تعداد موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی دیروز (شنبه) با افزایش ۱۵ مورد مثبت جدید به ۲۶۶ نفر و فوت شدگان بر اثر این بیماری با یک فوتی جدید به ۲۴ نفر رسید.

تمامی ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی درگیر با کرونا هستند و براساس آخرین آمار تفکیکی، شهرستان‌های بیرجند، طبس، زیرکوه، قاینات و فردوس بیشترین میزان ابتلا را دارند.

براساس تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر اعلام نکردن آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ به تفکیک استان‌ها از چند روز گذشته این آمار در خراسان جنوبی هم به تفکیک شهرستان اعلام نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین