کد خبر: ۶۴۴۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲

هشدار درباره وقوع تندباد در استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:قوع طوفان لحظه ای از روز دوشنبه تا پایان روز سه شنبه در اکثر منطق استان اصفهان پیش بینی می شود و احتمال شکستن درختان وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الله علی عسگریان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار تا فردا بر روی استان اصفهان است.

وی افزو: بر این اساس در اکثر نقاط استان اصفهان به طور متاوب شاهد افزایش ابر، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ و ارتفاعات بارش برف نیز خواهیم بود.

هشدار درباره وقوع تندباد در استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان تاکید کرد: شدت بارش امشب و فردا در نیمه شرقی استان اصفهان خواهد بود.

هشدار در ارتباط با احتمال شکستن درختان و آسیب به سازه‌های موقتی

وی با بیان اینکه وقوع طوفان لحظه ای از روز دوشنبه تا پایان روز سه شنبه در اکثر مناطق استان اصفهان به ویژه در نیمه شمالی و مناطق بادخیز پیش بینی می شود، گفت: احتمال شکستن درختان و آسیب به سازه‌های موقتی وجود دارد.

وی در ارتباط با میزان بارشهای ۲۴ ساعته استان اصفهان ابراز داشت: در طول این مدت در فریدونشهر ۵۳.۴، داران ۳۸، بویین میاندشت ۳۴.۶، چادگان ۳۳.۳، سمیرم ۳۲.۶، خوانسار ۳۰، گلپایگان ۲۱.۸، میمه ۸.۲، دهق ۵.۸، نایین ۵.۳، شهرضا ۳.۸، ورزنه ۳.۶، نجف آباد ۳.۴، مورچه خورت ۳.۳ و نطنز ۳.۲ میلیمر باران بارید.

یک میلیمتر بارش در استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته داشتیم

عسگریان با اشاره به اینکه در همین مدت در اصفهان نیز یک میلیمتر بارش داشتیم، تاکید کرد: هوای اصفهان در حال حاضر قسیمتی ابری است و در ۲۴ ساعت آینده نیز نیمه ابری همراه با وزش باد و رگبار باران و رعد و برق در شهر اصفهان پیش بینی می شود.

وی تاکید کرد: کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر نقاط استان اصفهان یک تا سه درجه کاهش خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین