کد خبر: ۶۴۴۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

بازیکنان یوونتوس حقوق چهار ماهشان را به باشگاه بخشیدند

ویروس کرونا در جهان لطمات زیادی را متحمل باشگاه‌های ورزشی در سراسر دنیا کرده است، با این وجود بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا اعلام کردند حقوق چهار ماه آینده خود را از باشگاه دریافت نمی کنند تا صرف مقابله با ویروس کرونا شود.
آفتاب‌‌نیوز :

مسئولان باشگاه یوونتوس با این تصمیم یوونتوسی‌ها حدود ۹۰ میلیون یورو در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهند کرد. مسئولان و بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس پس از انجام مذاکرات، به توافق رسیدند در ماه‌های مارس، آوریل، مه و ژوئن پرداختی صورت نگیرد. بر این اساس کریستیانو رونالدو ستاره راه‌راه‌پوشان حدود ۱۰ میلیون یورو درآمد خود را در چهار ماه آتی از دست خواهد داد.

این توافق تنها به بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس محدود نخواهد بود و این باشگاه حقوق اعضای فنی و کادر اداری را هم در چهار ماه آینده کاهش خواهد داد.

بازیکنان یوونتوس حقوق چهار ماهشان را به باشگاه بخشیدند

جورجو کیه‌لینی کاپیتان تیم که مدرک فوق لیسانس مدیریت اجرایی کسب و کار دارد از طرف بازیکنان مامور مذاکره با مسئولان باشگاه بود.

یووه اعلام کرده در صورتی که این فصل از مسابقات دوباره از سر گرفته شود، با بازیکنان به توافق خواهد رسید تا بتواند دستمزدها را دوباره افزایش دهد. باشگاه یوونتوس از همه بازیکنان و اعضای باشگاه بابت همکاری و تعهدی که داشته‌اند، تشکر کرده است.

گسترش ویروس کرونا در ایتالیا و جهان روند خطرناکی پیدا کرده است و حتی بعضی از بازیکنان این باشگاه تورینی به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی، بلیز متوئیدی هافبک فرانسوی و همچنین دنیل روگانی مدافع ایتالیایی یوونتوس از این جمله بودند.

برگزا کنندگان و مسئولان فوتبال سری‌آ ایتالیا اعلام کرده‌اند این مسابقات دست‌کم تا تاریخ ۳ آوریل برگزار نخواهد شد. با توجه به تمدید دوباره قرنطینه و محدودیت‌ها از سوی دولت ایتالیا، بعید است مسابقات لیگ فوتبال این کشور بعد از آن تاریخ هم دوباره از سر گرفته شود.

ویروس کرونا تاکنون جان بیش از ۱۰ هزار نفر را در ایتالیا گرفته و حدود ۹۷ هزار نفر را هم در این کشور آلوده کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین