کد خبر: ۶۴۴۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۱

بیمه‌گذاران شخص ثالث نگران عدم دریافت کد یکتا نباشند

بیمه مرکزی اعلام کرد: بیمه گذاران شخص ثالث نگران دریافت نکردن کد یکتا نباشند.
آفتاب‌‌نیوز :

بیمه مرکزی با ارسال پیامکی به آن دسته از بیمه گذارانی که تا امروز به صورت الکترونیکی و یا حضوری جهت اخذ بیمه نامه اقدام کرده، ولی کد یکتای بیمه نامه شخص ثالث خود را دریافت نکرده اند، به آنان اطمینان داد که هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

بر اساس مفاد این پیامک، نهاد ناظر صنعت بیمه به متقاضیانی که بیمه نامه درخواستی ایشان به دلیل خطای «تکرار شماره بیمه نامه قبلی» صادر نشده است، اطمینان داد دارندگان وسایط نقلیه ای که اعتبار بیمه نامه های شخص ثالث آنان از تاریخ ۲۱ اسفند سال ۱۳۹۸ لغایت ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ منقضی می شود، نگران تمدید بیمه نامه وسیله نقلیه خود نباشند. چرا که بر اساس تمهیدات بیمه مرکزی و هماهنگی با شرکت های بیمه، بیمه نامه بیمه گذاران در بازه زمانی مذکور تمدید شده و حق بیمه متعلقه متعاقبا بعد از عادی شدن شرایط از ایشان دریافت و نسخه فیزیکی بیمه نامه تحویل خواهد شد.

بیمه گذاران شخص ثالث نگران عدم دریافت کد یکتا نباشند

گفتنی است بیمه مرکزی با ارسال این پیامک و طراحی تسهیلات ویژه با توجه به محدودیت های در نظر گرفته شده برای کاهش زمان فعالیت بیمه گران و مراجعات حضوری بیمه گذاران، نقش اجتماعی خود را در کاهش اپیدمی ویروس کرونا ایفا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین