کد خبر: ۶۴۴۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵

توضیح درباره پرواز فوق العاده استانبول به تبریز

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای در خصوص خبر پرواز هواپیمایی از استانبول به تبریز جهت بازگرداندن مسافران ایرانی اعلام کرد که این پرواز با مجوز سازمان هواپیمایی کشور انجام می‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :

در این اطلاعیه آمده است:

طی خبر درج شده مبنی بر اختصاص پرواز ویژه از استانبول به تبریز، به اطلاع عموم مردم می‌رساند که پرواز مذکور جهت بازگرداندن مسافران و ساکنان آذربایجان شرقی بوده و در پی درخواست آنان و به ویژه رفاه حال این عزیزان انجام می‌شود، که مجوز آن هم از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ شده است.

توضیح درباره پرواز فوق العاده استانبول به تبریز

قابل ذکر است که باتوجه به اقدامات پیشگیرانه و مستمر در فرودگاه تبریز در راستای مقابله با ویروس کرونا و تمهیدات لازم جهت پایش و غربالگری روزانه کلیه مسافران ورودی و خروجی و به خصوص مسافران این پرواز در هنگام ورود به فرودگاه تبریز، توسط بهداشت مرزی مستقر در فرودگاه پایش و غربالگری از کلیه مسافران انجام و اگر موردی مشاهده شود، مستقیم به یکی از بیمارستان‌های تبریز انتقال و تحت مراقبت قرنطینه قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، این پرواز به شماره 4816 و توسط شرکت هواپیمایی معراج در روز پنجشنبه 14 فروردین 99 در ساعت 15:15به وقت ایران انجام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین