کد خبر: ۶۴۴۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

شناسایی ۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان/ کل مبتلایان ۷۱۸ نفر/ ٨۵ نفر فوت شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص آمار مبتلایان به کرونا ویروس، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین کاملی با اشاره به ۵ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون ٨۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در استان جان خود را از دست داده اند که به تفکیک؛ ٣ نفر اهواز، ١ نفر ایذه، ١ نفر دزفول می باشند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ١٧٨ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

شناسایی ۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان/ کل مبتلایان ۷۱۸ نفر/ ٨۵ نفر فوت شدند

کاملی ادامه داد: براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ٢۵ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده ابتلا به این ویروس در مجموع به ٧١٨ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه گفت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کادر درمان تاکنون ٤٥٥ نفر از بیماران بهبود یافته اند.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت از تمام هم استانی هایی عزیز درخواست می‌شود از تردد در فضای باز، جاده های بین شهری خودداری نموده و برای حفظ سلامت عموم جامعه در خانه بمانند؛ همچنین از عموم مردم که به توصیه های وزارت بهداشت، توجه نموده اند و از شرکت در مراسمات، تجمعات و سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده اند، تشکر می شود.

در ۲۴ ساعت گذشته (۱۱ لغایت ۱۲ فروردین ۹۹) ۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده که به تفکیک زیر است:

 

اهواز ۸ مورد

دزفول ۵ مورد

خرمشهر ۲ مورد

شوشتر ۲ مورد

بندر ماهشهر ۲ مورد

امیدیه ۲ مورد

باوی ۱ مورد

شادگان ۱ مورد

شوش ۱ مورد

گتوند ۱ مورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین