کد خبر: ۶۴۴۳۴۵
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
گویا هیچ‌چیز جلودار رئیس احتمالی مجلس آینده برای رویارویی با روحانی نیست

نبرد سیاسی اصولگرایان با روحانی در روزهای کرونایی؛ قالیباف در فکر انتقام است؟

رقبای سیاسی پیشین روحانی یا به او نامه‌های تند می‌نویسند و در مقام طلبکار و اپوزیسیون به قول حسن روحانی در حال جمع‌‌کردن مرید سیاسی‌اند یا توییت‌های طعنه‌آمیز می‌زنند، فعالان رسانه‌ای‌شان هم با وام‌گرفتن عبارت «سندرم دست بی‌قرار» از سریال «پایتخت»، به‌همراه تصاویری از دست حسن روحانی هشتگ‌سازی می‌کنند تا حملات خود را به روحانی به شکلی دیگر ادامه دهند.
آفتاب‌‌نیوز :

همان‌ها که در روزهای آتش‌گرفتن پلاسکو به منتقدان سیاسی قالیباف نهیب می‌زدند که حالا وقت همدلی و همراهی است نه تسویه‌حساب سیاسی و تابلوی هشتگ #لاشخور_سیاسی را در شبکه‌های اجتماعی بالا برده بودند، اکنون خودشان در روزهایی که کرونا جهان را درنوردیده است، به یادآوری همان هشتگ نیاز دارند.

آن زمان اگر منتقدان سیاسی قالیباف به نقد عملکرد او روی آورده بودند، حالا این خود قالیباف، رقیب سیاسی پیشین روحانی است که وارد میدان نبرد سیاسی با روحانی شده است. قالیباف احتمالا همچنان خود را در حال مناظره با روحانی می‌پندارد و زخم عبارات «سرهنگ» «حقوقدان» ،«لوله» و «گازانبر» به این زودی‌ها خوب نمی‌شود، تاجایی‌که این روزها دارد از صفحه توییتر خود با رقیب سیاسی به نبرد می‌پردازد. رقبای سیاسی پیشین روحانی یا به او نامه‌های تند می‌نویسند و در مقام طلبکار و اپوزیسیون به قول حسن روحانی در حال جمع‌‌کردن مرید سیاسی‌اند یا توییت‌های طعنه‌آمیز می‌زنند، فعالان رسانه‌ای‌شان هم با وام‌گرفتن عبارت «سندرم دست بی‌قرار» از سریال «پایتخت»، به‌همراه تصاویری از دست حسن روحانی هشتگ‌سازی می‌کنند تا حملات خود را به روحانی به شکلی دیگر ادامه دهند.

نبرد سیاسی اصولگرایان با روحانی در روزهای کرونایی؛ قالیباف در فکر انتقام است؟

شدت حمله‌ها به‌حدی است که بسیاری را متوجه آن کرده و مجبور به واکنش شده‌اند. به‌ویژه توییت اخیر قالیباف در واکنش به پاسخ روحانی به خودش همه را متوجه ماهی‌گیری سیاسی شهردار سابق تهران کرده است. مشخص است که هیچ‌چیز جلودار رئیس احتمالی مجلس آینده برای رویارویی با حسن روحانی در این یک سال باقی‌مانده از ریاست‌جمهوری‌اش نیست، هیچ‌چیز حتی یک بیماری جهانی مانند کرونا.

قالیباف به‌تازگی در توییتی نوشته بود: «متأسفم که به‌خاطر آنکه به توصیه قبلی دلسوزان توجه نشد، مجبورم این موضوع را علنی بگویم: با خوش‌بینی و تعلل به‌هیچ‌عنوان کرونا کنترل نمی‌شود». روحانی هم در مقام پاسخ به امثال قالیباف و میرسلیم گفت: «از همه آنهایی که بیرون صحنه هستند و فعلا در صحنه تصمیم‌گیری نیستند، ممکن است مقام یا مسئولیتی داشته باشند و یا دو، سه ماه دیگر مقام داشته باشند و یک صندلی را چند ماه دیگر در اختیار بگیرند، می‌خواهم کمک کنند. این شرایط، شرایط مرید جمع‌کردن و شرایطی که بخواهیم جنگ سیاسی کنیم، نیست». قالیباف باز هم کوتاه نیامد و دوباره توییت زد که: «شیوه روی‌کارآمدن و کنایه‌زدن و تعلل و پشت‌گوش‌انداختن، ندیدن واقعیت‌های موجود و درنظرنگرفتن هشدارهای کارشناسان و راهکارهای متخصصان و مسئولان میدانی و سپس با تشدید بحران‌ها، دست کمک به‌سوی دیگران درازکردن و مقصرشمردن سایرین، روشی نیست که ما طبق آن عمل کنیم». او در پیام دیگری در ادامه پیام قبلی نوشت:‏ «مدیریت ناکارآمد ‎دولت در این سال‌ها به‌طور فشرده در مدیریت بحران کرونا بار دیگر برای مردم روشن شد. کتمان واقعیت، خوش‌بینی غیرکارشناسی، جلسات هفته‌ای یک بار و استفاده‌نکردن از ظرفیت‌های مردمی و عملیاتی در سراسر کشور». مشخص است که قالیباف شمشیر را از رو کشیده و اهل کوتاه‌آمدن هم نیست. این‌بار دیگران به سراغش آمده‌اند و پاسخش را داده‌اند.

جلال میرزایی، نماینده مجلس، امروز در یادداشتی با اشاره به انتقاد محمدباقر قالیباف، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم از عملکرد دولت در مقابله با کرونا، نوشت: «آقای قالیباف در یادداشت خودشان به بهانه ویروس کرونا به دولت آقای روحانی تاخته و عملکرد آن را زیر سؤال برده است و مدعی شده در این مدت تلاش ایشان بر این بوده تا با استفاده از ظرفیت‌های جهادی مردمی برای مدیریت بحران کرونا اقدامات مؤثر و میدانی انجام دهد. ضمن احترام به دکتر قالیباف که منتخب اول مردم تهران برای حضور در مجلس یازدهم هستند؛ این انتظار از ایشان می‌رود که برای مردم تهران و سایر مخاطبانی که در کشور نگران شیوع کرونا هستند، توضیح داده که منظورشان از این مدت و نوع تلاشی که به عمل آورده‌اند چیست. همچنین ظرفیت جهادی مردمی که ایشان برای مدیریت بحران کرونا در این مدت به کار گرفته است و از قضا این اقدامات به‌زعم ایشان موفق بوده‌اند، کدام‌اند تا دولت روحانی و به‌خصوص وزارت بهداشت از آن الگوبرداری کنند».

در ادامه یادداشت جلالی در ایسنا آمده است: «آقای دکتر قالیباف در ادامه یادداشت خود دولت را به ندیدن واقعیت‌های موجود و کتمان واقعیت و درنظرنگرفتن هشدارهای کارشناسی متهم کرده و با زیرسؤال‌بردن شیوه روی‌کار‌آمدن آقای روحانی فرصت را غنیمت شمرده و مدیریت دولت را در این سال‌ها ناکارآمد معرفی کرده‌اند. ایشان برای اثبات این ناکارآمدی جلسات هفته‌ای یک بار و استفاده‌نکردن از ظرفیت‌های مردمی و عملیاتی در کشور را مورد اشاره قرار داده‌اند. قضاوت دراین‌باره که مشکل آقای قالیباف با آقای روحانی یا دولت آقای روحانی است را به مخاطبان واگذار کنیم، بهتر است؛ اما برای اینکه مجلس آینده تحت تأثیر آقای قالیباف به بی‌راهه کشیده نشود و به اسم واقع‌گرایی و نظرات کارشناسی به سمت تقابل‌های زیان‌بار با دولت پیش نرود؛ از سازمان برنامه و بودجه به‌ویژه دکتر پورمحمدی که از قضا در دولت‌های مختلف کار کرده و دیدگاه ایشان مبتنی بر داده‌ها و محاسبات کارشناسی است، انتظار داریم واقعیت‌های مالی کشور را به آقای قالیباف منتقل کنند. بیان واقعیت‌ها و نظرات کارشناسی به منتخب اول تهران که ممکن است ریاست مجلس آینده را بر عهده بگیرد، قبل از آغاز کار مجلس یازدهم لازم و ضروری است. اکنون زمان رقابت نیست و هنوز تا ۱۴۰۰ فرصت باقی است. امروز زمان دیدن واقعیت‌ها و توجه به نظرات کارشناسان توأم با احساس مسئولیت است. لطفا اجازه دهید توجه دولت کاملا به مدیریت آثار زیان‌بار ویروس کرونا و آثار تحریم‌های آمریکا باشد».

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری که پیش از این هم مجبور به واکنش شده بود، در یادداشتی با بیان اینکه درحال‌حاضر بیماری کووید ۱۹ مهم‌ترین مسئله و اولویت نخست نظام حکمرانی کشور اعم از دولت و سایر قوا و نیروهای مسلح است، تأکید کرد: آنهایی که این روزهای سرنوشت‌ساز را زمان مناسبی برای تسویه‌حساب‌های کهنه سیاسی می‌دانند، دچار خطای محاسباتی شده‌اند. وقتی مسئله جان مردم در میان است، هرگونه حاشیه‌سازی و پرداختن به فرعیات، بی‌تردید منجر به انزجار و رویگردانی مردم خواهد شد نه اقبال آنها. دوشنبه‌شب محمود واعظی در اینستاگرام خود نوشت: «در روزهایی که کشور بیش از همیشه به وحدت، انسجام و یکپارچگی برای مقابله با بیماری عالم‌گیر کرونا نیازمند است، طرح موضوعات انحرافی و دامن‌زدن به بگومگوهای بی‌ثمر سیاسی، نه‌تنها کج‌سلیقگی است که گامی آشکار در جهت تضعیف مدیریت بحران و هدررفت توان و تمرکزی است که تمام و کمال باید صرف حفاظت از جان مردم شود. نه فقط رئیس دولت، بلکه بدنه دولت تمام تمرکز و توان و امکانات خود را برای غلبه بر کرونا بسیج کرده‌اند و امیدواریم با همراهی مردم بر این بحران فائق آییم. این مهم البته مستلزم یاری همه ارکان کشور است؛ هرگونه تشتت در این مقطع که کشور توأمان با کرونا و تحریم در حال جنگ است، نتایج جبران‌ناپذیری به بار خواهد آورد و امیدواریم همه نیروهای سیاسی، با درک این مسئله،‌ به‌جای تعمیق شکاف‌ها، بحران کرونا را به فرصتی برای پرکردن شکاف‌ها، نمایش انسجام و خدمت بی‌منت به مردم تبدیل کنند. دولت نیز در همین مسیر حرکت می‌کند و چشم‌انتظار یاری همه جریان‌ها و نیروهای مؤثر سیاسی کشور است.» علی ربیعی هم در پیامی به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین نوشت: «در ۱۲ فروردین ۱۳۹۹، با دو پدیده آزاردهنده تحریم و کرونا مواجهیم. در مقابله با پدیده تحریم، نیازمند به اعتراض واحد و کنش جمعی برای عقب‌راندن آن و در مقابل کرونا نیازمند یک عقلانیت جمعی، سخت‌کوشی همگانی، مدارای بزرگ و تغییر در سبک‌های زیستی از شیوه حکمرانی تا زیست اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم. او در این پیام تأکید کرد: آن روز به جمهوری اسلامی آری گفتیم و امروز باید با تأیید یک «جمهور متحد، همدل و در کنار یکدیگر» به تحریم و کرونا نه و به آینده‌ای بهتر و سالی با گذار از بحران‌ها و ایجاد جامعه‌ای موفق آری و سلام بگوییم».

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۶
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
29
80
وضعیت قالیباف بهتر از روحانی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
16
64
هرگونه طرح اختلاف نظر در هر زمینه بجز مسایل اساسی فعلی مملکت نامردیه و نشان از بی عقلی است و اینها دشمن جامعه هستند.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
29
89
جناب قالیباف توهم رای آوردن در تهران بدون رقیب و عدم شرکت خیلی ها باعث شده ذات قدرت طلبی خودش رو بیشتر نشون بده مردم میدانند که ایشان و هم فکرانشان نگران حال مردم نیستند و فقط دنبال قدرت اندوزی هستند حنایشان برای ما رنگ ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
سلام
من طرفدار هیچ جناحی نیستم اما جناب آنهای که رای بالای آوردند چه گلی بر سر این مردم زدند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
رآی آورد اونم رآی بالا.. چون عملکردش همیشه عالیه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
53
34
و شما آفتابی ها هم در فکر افتراق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
7
55
نگاه این افراد به ساختارهای اقتصادی مالی و صنعتی بیشتر شبیه کارتون پروفسور بالتازار هست.فکر میکنن برای هر مشکلی میتوانند اهرمی بکشند و مشکل رو حل کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
19
90
منتخب ده درصد مردم تهران چه به این ادا و اطوارها؟
پاسخ ها
مشهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
عالی بود.
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
بقیه 90درصذ چرا شرکت نکردند؟ کسی جلو شمارو نگرفته بود>
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
ابراهیم چون کسی نبود بهش رای بدیم و دوم اینکه کرونا اومده بود و شماها گفتید نقشه دشمنه. شما ها گفتید دشمن میخاد ما رو از یه ویروس بترسونه و بفکر جانمون نیست. بعد از خانمان سوزی کرونا همین شماها گفتید که آمریکا متهمه در این قضیه چون اعلام نکرده و کار کار امریکاس. شماها با خودتون چند چندین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
48
14
جناب دکتر قالیباف باید متوجه باشند با اینکه کلا عملکرد دولت تدبیر با چالشها و ناکارآمدی های بسیاری مواجه است و اکثر ژنرالهای دولت در این روزها مخفی شده اند همه باید به صورت جهادی برای ریشه کن کردن این مشکل وارد میدان شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
14
62
خود آقای قالیباف نماینده واقعی توجه به نظرات کارشناسان هستند سند مدعا هم ورشکستگی شهرداری تهران در دوره ۱۰ ساله شهرداری ایشان است. در ضمن نظر شما درباره آقای یاشار سلطانی چیست؟راستی کی دکترا گرفتید؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
14
49
آقای قالیباف ایکاش این پیامم به اطلاع شما برسد . مردم را عصبانی تر نکنید بحرانی پیش آمده زندگی ها را مختل کرده میلیون ها هموطن شما فردای سیاهی را پیش رو میبینند بی آنکه کوچکترین روزنه ای را ببینند . مشاغل از دست رفته در مقابل هزینه های رو به افزایش هیچ کس منکر ضعف مدیریت روحانی نیست حتی نا آگاهی اش نسبت به عمق فاجعه روزی که اعلام کرد از شنبه 27 اسفند همه سرکار بروال سابق زندگی ادامه خواهد داشت دروغ نمیگفت نا آگاه بود . زمان سیاسی و جناحی کردن نیست . جسارت بخرج دهید پیشنهاد سازنده خروج کشور از این انزوا ... را بدهید با کدام در آمد میخواهید کشور را اداره کنید با پول نفت یا مالیات از بنگاه هائیکه زیر سایه ورشکستگی اگر بفرض شروعی در سال آینده داشته باشند
پاسخ ها
وطن پرست
| Germany |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
پشت گرمی آقای قالیباف محکم است
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
اقای قالیباف تاکنون با شعار تنور خود را داغ کرده و نانی که از این تنور بیرون بیاید و به دست مردم برسد چیزی جز مقداری بخار دی اکسید کربن نیست . بدانید از نان خبری نیست . می گید نه . منتظر بمانید تا ببینید.
وطن پرست
|
Germany
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
9
36
آقای قالیباف از لحاظ شایستگی طرز تفکر ، در مقامی نیست که اظهار عقیده بکند ، هر کاری در مقام شهردار انجام داده ،برای همیشه بس است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
16
14
چرا یک طرفه به قاضی میروید اصلا آقای قالیباف چی‌گفته در ضمن کسی حق نداره حرف بزنه چون دولت در دست روحانی است ایشان هم یک سال و اندی دیگر میشود هاشمی یا خاتمی یا احمدی نژاد و بهتر از اینها نخواهد شد همه باید به وظیفه خود عمل کنند یک روز جنگ است یک روز سازندگی یک روز هم بیماری هیچ کسی نباید طلبکار باشد در ضمن کسی که خود را بزرگ میشمترد باید صعه صدر داشته باشد نه عصبای شود بادمجان های دور قابچین هم بیخود جوش نیارند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
چه فیلسوفانه . معلومه یخت هنوز آب نشده
دیپلمات
|
United States of America
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
24
17
چقدر شما اصلاح طلبان بی ظرفیت هستید. با دوتا انتقاد بهتون بر می خوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
14
31
نمایندگان 20درصدی ها ................!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
شما 80درصدها چرا تو انتخابات شرکت نکردید؟ کسی جلو شمارو نگزقته بود.
عابد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
18
9
مطلب درست است و به جا... اما ای کاش اصلاح طلبان خود در هنگام مشکلاتی مانند پلاسکو و ....، کوچکترین همدردی و کمکی را انجام میدادند...
یا در نبرد با داعش و آمریکا، ... کمتر بی راهه می رفتند...
تجربه شود برای بعدها...
این مطلب را ذخیره خوام کرد؛ تا دو سال دیگر..
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
شما آمار گرفتی که نکردند . اصلا میدونی اصلاح طلبان چند نفرن . تفتیش عقیده نکنید . بخدا قسم پل صراط منتظر همه ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
14
33
قالیباف بارها و بارها امتحانش رو پس داده. خسارت های مالی و فرهنگی زیادی رو وارد کرد...
چرا باید افراد معدود بارها و بارها در مناصب قرار بگیرند...؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
چون همیشه یقه سفیدها همه جا ازاد واتش به اختیارند نمونه ان درب حرم را می شکنند .....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
8
10
لطفاً نطر خود را در خصوص حملات سیاسی آقای علی مطهری و ... که در اوج کرونا در حال انجام است، به سمع شنوندگان برسانید...
جانم فدای رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
14
32
خدا به ملت رحم کند.قالیباف با این تفکرش چطور میخواد مجلس را اداره کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
24
13
اگر فقط قالیباف معترض بود یه حرفی ، وقتی حتی در خود دولت هم معترض روش مدیریت کرونا هستند چه مزخرفاتیه که میگید؟
کی دنبال بازی سیاسیه؟ روحانی یا قالیباف؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
1
به نظر من اگر نقد صحیح باشد در هر موقعیتی نه تنها بد نیست بلکه باعث اصلاح روشها می شود (البته در حالت معمولی نه اینکه همه درگیر لجبازی باشند). به نظر من عملکرد دولت در بحران کرونا به شدت قابل نقد است. اگر دولت روزانه به انتقادها توجه می کرد الان وضعیت خیلی بهتر بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
2
5
آقای سردار، شهردار، دکتر، خلبان و....... قالیباف! یک جمله کوتاه جواب توست و آن اینکه مطمئن باش به گندم ری هم نخواهی رسید.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
به به
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
5
3
باید هم حرص بخورید از دست قالیباف. چون تن پرور و بی لیاقت نیست.
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
6
3
دم قالیباف گرم
امیدوارم هر جا هست موفق باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
2
6
وقتی که آب سربالایی بره قورباغه ابوعطا می خوانه.
در زمانی که نخبگان یا از کشور رفتند و یا خانه نشین شدند همچو اشخاص کوتوله ای باید اظهار فضل کند.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
6
4
اگر قالیباف از روی دلسوزی ،انتقاد میکنه ،چرا ناراحت میشین ،کارتان را درست انجام بدید تا در معرض انتقاد قرار نگیرید،،( حافظ ار خصم خطا گفت نگیریم براو وربه حق گفت جدل با سخن حق نکنیم)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
1
3
اینها همه برای بازی دادن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
3
6
یکی نیست بگه دکتر با 700هزارتا رای چطور.....کل کل می کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
2
1
نه که شما فوق العاده بودی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
2
7
قالیباف اول یک نگاهی به میزان مشارکت و همچنین درصد ارا خود به صورت کلی بیاندازد.
رزمنده و جانباز 8 سال دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
4
3
فرمانده عزیزم
جناب دکتر قالی باف که همیشه برای ما بچه های زمان جبهه و جنگ یک الگو بوده ای و هستی، ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
2
7
ریس مجلسی که با 2درصد رای مشغول بشه احتمالا کسی هم از اوحساب نبرند
ناشناس
|
Austria
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
2
2
30 سال کار سیاسی منفی .بعد از این هم همان خواهد شد .یادتان نرود.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
1
یعنی شما بجز تفرقه و جوسازی کاری ندارید.. بزار بیان سرکار بعد قضاوت کن.. هرچی بدبختی تو این کشوره از دست خبرنگارها و سایت ها است ک استاد جو دادن و ایجاد تفرقه هستن..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
0
واقعاجای تاسف است از این همه جنجال یه کم به فکر سرای ابدی باشید.کرونا آهنگ بیدار باش است ولی نمی شنوید......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین