کد خبر: ۶۴۴۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

رونالدو نخستین میلیاردر جهان فوتبال

ستاره پرتغالی یوونتوس با پایان فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ به نخستین میلیاردر جهان فوتبال تبدیل خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از اسپورت، رونالدو یکی از ثروتمندترین ورزشکاران حال حاضر فوتبال جهان است که نه تنها در فوتبال بلکه در خارج از آن هم درآمدهای نجومی دارد.

تایگر وودز اسطوره گلف و فلوید می‌وذر اسطوره بوکس که هر دو آمریکایی هستند نخستین ورزشکارانی در جهان به شمار می‌آیند که ثروت آن‌ها از یک میلیارد دلار گذشته است و رونالدو این شانس را دارد که به این دو ورزشکار بپیوندد و به نخستین فوتبالیستی تبدیل شود که ثروت او بیشتر از یک میلیارد دلار می‌رسد.

رونالدو نخستین میلیاردر جهان فوتبال

با وجود آنکه باشگاه یوونتوس دستمزد بازیکنانش را به خاطر ویروس کرونا کم کرد اما این باعث نشده است تا رونالدو زیاد تحت تاثیر قرار گیرد.

روزنامه بیزینس اینسایدر آمریکا نوشت که رونالدو در سال ۲۰۱۹ توانست به لطف نام تجاری CR۷، ۱۰۰ میلیون یورو به دست آورد.

طبق اعلام این روزنامه با پایان فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ ثروت رونالدو به یک میلیارد دلار خواهد رسید تا او نخستین بازیکن فوتبال باشد که بعد از تایگر وودز و می‌وذر در این فهرست قرار می‌گیرد.

این روزنامه آمریکایی هم اعلام کرد که راجرر فدرر هم در سال جاری به نخستین میلیاردر این ورزش تبدیل خواهد شد.

کریستیانو رونالدو روزهای درخشانی را با پیراهن رئال مادرید تجربه کرد و بعد از کسب چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا که با چهار توپ طلا هم همراه بود رئال را ترک و راهی یوونتوس شد. او دومین فصل حضورش را هم در یووه پشت سر می‌گذارد و توانسته که با پیراهن این تیم هم عملکرد درخشانی از خود نشان دهد.

رونالدو الان دوران قرنطینه خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان یووه در پرتغال پشت سر می‌گذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین