کد خبر: ۶۴۵۱۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹

خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان تامین اجتماعی/ پرداخت بخشی از بدهی دولت با واگذاری املاک و سهام

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت بخشی از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی با هدف همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد باقر نوبخت در بخشی از توضیحات خود از صفحه اینستاگرام در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان با بیان اینکه این سازمان طرحی را برای کمک به همسان سازی حقوق مشمولان تامین اجتماعی تدوین کرده است گفت: به لحاظ قانونی وظیفه همسان‌سازی حقوق مشمولان تامین اجتماعی بر عهده سازمان تامین اجتماعی می‌باشد اما با توجه به وظایفی که بر عهده سازمان برنامه و بودجه می باشد این سازمان در روزهای آینده مسئولان سازمان تأمین اجتماعی را دعوت خواهد کرد تا آنها برنامه خود را برای همسان سازی حقوق بازنشستگان این بخش ارائه کنند.

خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان تامین اجتماعی/ پرداخت بخشی از بدهی دولت با واگذاری املاک و سهام

وی افزود، بر اساس برنامه سازمان برنامه و بودجه این سازمان در نظر دارد برای تامین منابع لازم برای همسان سازی حقوق مشمولان سازمان تامین اجتماعی بخشی از بدهی دولت به این سازمان را پرداخت نماید.

نوبخت ادامه داد، همین امشب موضوع را به معاونت مربوطه در سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده‌ام و در هفته جاری جلسه‌ای با نمایندگان سازمان تامین اجتماعی با هدف کمک به همسان سازی پرداختی بازنشستگان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع لازم برای این طرح از طریق تادیه (پرداخت) بدهی دولت به سازمان اجتماعی از محل واگذاری املاک، سهام و یا سایر امکانات انجام خواهد شد.

وی افزود، سال گذشته 5 هزار میلیارد به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد که بخش مهمی از این منابع صرف پرداخت بدهی به سازمان بیمه سلامت ایرانیان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
2
دولت فقط مسئول بازنشستگان کشوری نیست. این را هیچوقت فراموش نکنید. ما همه کارمند دولت بوده ایم عده ای بیمه خدمات درمانی شدند و عده ای تامین اجتماعی اما در حقوق و کار با هم تفاوتی نداشته ایم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین