کد خبر: ۶۴۵۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

تصادف در محور سقز-دیواندره جان 5 نفر را گرفت

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: در اثر تصادف بین دو دستگاه سواری شامل پژو 405 و سمند در محور سقز-دیواندره هفت نفر مصدوم شدند که دو نفر از آنان مجروح و متأسفانه پنج نفر جان خود را از دست دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی فرامرزی امروز(17فروردین) اظهار کرد: مصدومان ناشی از این تصادف که رأس ساعت 20:32 نزدیک روستای چالگه در محور دیواندره به سقز رخ داد به بیمارستان امام خمینی(ره) دیواندره اعزام شدند.

تصادف در محور سقز-دیواندره جان 5 نفر را گرفت

وی با بیان اینکه پس از اعلام این تصادف، بلافاصله چند تیم از فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به محل تصادف در محور سقز-دیواندره و نزدیک روستای چالگه اعزام شدند، افزود: جهت امدادرسانی به مصدومان این تصادف، دو کد جاده‌ای ایرانخواه و زرینه و یک کد شهری دیواندره به همراه یک کد هلال احمر به محل اعزام شد که متاسفانه سه نفر از مجروحان به علت شدت آسیب بلافاصله فوت، یک نفر در زمان انتقال و یک نفر دیگر نیز در بیمارستان امام خمینی(ره) دیواندره جان باخت.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ذکر کرد: با رسیدن همکاران فوریت های پزشکی به محل تصادف، بی درنگ اقدامات اورژانسی جهت مجروحان شروع و برای انجام اقدامات تخصصی و پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) دیواندره منتقل شدند.

فرامرزی خاطرنشان کرد: تیم های اعزامی کمتر از هشت دقیقه به محل تصادف رسیدند و به ارائه خدمات فوریتی به مصدومین پرداختند اما متأسفانه شدت این تصادف بسیار بالا بود و وضعیت مجروحین بستری شده در بیمارستان امام خمینی(ره) دیواندره نیز مطلوب نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین