کد خبر: ۶۴۵۳۶۹
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

پیام جردن باروز به مردم ایران

چهره عنوان دار کشتی جهان از آمریکا، خطاب به مردم ایران گفت: مطمئنم پزشکان و پرستاران در ایران سخت تلاش می کنند تا از این بحران عبور کنید و به زندگی عادی بازگردید.
آفتاب‌‌نیوز :

جردن باروز چهره شاخص کشتی آزاد جهان از آمریکا و دارنده ۵ مدال طلای جهان و المپیک طرفداران زیادی در ایران دارد و در سفر به کشورمان برای حضور در جام جهانی کرمانشاه نیز با استقبال بی نظیر مردم ایران مواجه شد و بارها در مصاحبه های خود از مهماندوستی ایرانیان به نیکی یاد کرد.

در روزها و ماه های سختی که مردم ایران نیز همانند آمریکایی ها و بسیاری دیگر از مردم جهان با ویروس کرونا دست به گریبانند و صدمات جبران ناپذیری را متحمل شده اند، جردن باروز چهره شاخص کشتی جهان در پیامی ویدئویی خطاب به مردم ایران گفت: برایتان دعای خیر می کنم، ما نیز در آمریکا درگیر ویروس کرونا هستیم، اما امیدواریم و با عشق دعا می کنیم. می دانم شما هم در ایران امیدوارید و دعا می کنید. مطمئنم پزشکان و پرستاران در ایران سخت تلاش می کنند تا از این بحران عبور کنید تا به زندگی عادی بازگردید. امیدوارم در خانه بمانید تا امنیت داشته باشید، از هم مراقبت کنید و محبت را به هم نشان بدهید. این ویروس بسیار سخت است اما اگر با هم متحد باشیم، پیروز خواهیم شد. دلم برای شما تنگ شده و دوستتان دارم، امیدوارم هر چه زودتر شما را ببینم.

پیام جردن باروز به مردم ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین