کد خبر: ۶۴۵۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
بخاطر شایع سازی درباره کرونا

دستگیری ۲۴ نفر در فارس

پلیس فتا فارس ۲۴ شایعه ساز درباره کرونا را دستگیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

رییس پلیس فتا استان فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون با ۱۸۰ سایت، کانال و پیج شایعه پراکنی در فضای مجازی برخورد شده‌است.

سرهنگ حشمت سلیمانی افزود: تاکنون با مسدودسازی و حذف شایعات در سایت، کانال و شبکه‌های اجتماعی با کسانی که قصد برهم زدن جو استان در زمان شیوع این بیماری را داشته‌اند برخورد شده است.

دستگیری ۲۴ نفر در فارس

وی با بیان اینکه کارشناسان این پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲۴ نفر را دستگیر کنند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ سلیمانی خاطر نشان کرد: ۶۰ نفر از کسانی که به صورت ناآگاهانه اقدام به پخش شایعات در فضای مجازی کرده بودند نیز به پلیس فتا استان احضار شدند و به آنان تذکر داده شد که دیگر اقدام به پخش اینگونه شایعات نکنند.

رییس پلیس فتا استان اعلام کرد: شایعه پراکنان فضای مجازی که از خارج از استان فارس اقدام به انتشار و پخش شایعات پیرامون بیماری کرونا می‌کردند نیز برای پیگیری به پلیس فتای استانشان ارجاع داده شده اند.

این مقام انتظامی گفت: در حال حاضر از انتشار شایعات در فضای مجازی کاسته شده و مردم بیشتر اخبار را از طریق خبرگزاری‌های رسمی پیگیری می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین