کد خبر: ۶۴۵۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۲
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس موضع گرفت:

انتقاد از نحوه محاکمه شیرزاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «محمدحسین فرهنگی» نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با انتقاد از نحوه محاکمه و صدور حکم برای «احمد شیرزاد» نماینده مجلس ششم، گفت که هیچ دادگاهی نمی‌تواند بدون احضار و اخطار برای فردی حکم صادر کند.

نماینده تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص حکم صادره برای احمد شیرزاد نماینده مجلس ششم در حالی که وی احضاریه دریافت نکرده بود، گفت: من از کم و کیف این حکم اطلاعی ندارم و بعید می‌دانم بدون احضار و اخطار و بررسی موضوع حکم صادر شود.

فرهنگی تصریح کرد: عملا امکان چنین اقدامی در دستگاه قضایی وجود ندارد و حتما احضاریه و اخطاریه برای فرد ارسال می‌شود و سپس دادگاه اقدام به صدور حکم می‌کنند.

وی در پاسخ به این که «اگر چنین مطلبی صحت داشته باشد،آیا چنین حکمی صحیح است؟»، اظهار داشت: اگر چنین مطلبی صحت داشته باشد، قابل اعتراض است و فرد با توجه به ا ینکه دادگاه برای وی احضاریه نفرستاده، می‌تواند اعتراض خود را تقدیم کند.

گفتنی است احمد شیرزاد نماینده مردم اصفهان در مجلس ششم پس از انتشار خبر محکومیت خود در خبرگزاری‌ها از موضوع مطلع شده و اعلام کرده که هیچ احضاریه‌ای از طرف دادگاه دریافت نکرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین