کد خبر: ۶۴۵۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

گیلان همچنان در وضعیت اضطراری

فرمانده انتظامی گیلان از تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ورودی های گیلان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی گیلان بیان کرد: پلیس در ورودی‌های استان همچنان از ورود مسافران به گیلان جلوگیری می کند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا این طرح تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت.

سردارعزیزاله ملکی افزود: با همراهی و همکاری مردم شریف ایران اسلامی ، شاهد موفقیت های بسیار خوبی در بحث مبارزه با ویروس کرونا هستیم و از همه شهروندان و هموطنان انتظار داریم این همکاری‌ها تا زمان اعلام رسمی مسئولان حوزه بهداشت و درمان در خصوص ریشه کنی ویروس کرونا ادامه یابد.

وی با اشاره به افزایش تردد خوردوها با پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان از ابتدای روز گذشته اضافه کرد: در صورت اصرار مسافران، بطور یقین با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه گفت: همچنین در همه شهرستان های استان با رانندگان خودروهای پلاک غیربومی برخورد، راننده متخلف جریمه و خودروی وی به پارکینگ منتقل خواهد شد.

سردارعزیزاله ملکی با بیان اینکه گیلان همچنان در وضعیت اضطراری قرار دارد از مسافران خواست با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و از سفر به استان تا اطلاعیه‌های بعدی و دفع کامل خطر ابتلاء به ویروس کرونا خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
موقعی که کرونا تو اسفند زیاد شده بود میگفتید کمه الان که کم شده میگید نه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین