کد خبر: ۶۴۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۳

پرونده موسویان درمرحله دادسراست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر اطلاعات گفت: خروج هاله اسفندیاری از كشور با درخواست وی جهت خروج و موافقت قاضی پرونده صورت گرفته است. 

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در حاشیه‌ مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله قدوسی در سازمان قضایی نیروهای مسلح هم‌چنین درباره پرونده موسویان به خبرنگاران گفت: این پرونده تحویل دستگاه قضایی شده و دادگاه باید در مورد آقای موسویان نظر بدهد و چون هنوز در مرحله‌ دادسراست نمی‌توان نظر جدیدی در مورد وی اظهار كرد.

وی در مورد شناسایی عوامل فرار جزایری گفت: این عوامل شناسایی شده و پرونده دراختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است برخی از آن‌ها به صورت مستقیم در فرار جزایری دخالت داشتند و برخی دیگر معاونت داشته و یا به طور غیرمستقیم در این امر شركت داشتند. 

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به ناامنی‌های اخیر در سیستان و بلوچستان و بحث گروگان‌گیری در این منطقه، خاطرنشان كرد: چون عوامل آن فاجعه ایرانی بوده و جنایت نیز در ایران صورت گرفته است، ما همچنان به دنبال آن هستیم كه آن‌ها را از مقامات پاكستانی تحویل بگیریم، تا الان هم مسوولین قضایی و مسوولین سیاسی و طبعا وزارت اطلاعات در تلاش است كه این موضوع هرچه زودتر به نتیجه برسد.

محسنی اژه‌ای همچنین در مورد خروج هاله‌ اسفندیاری از كشور اظهار كرد: همان‌طور كه اعلام شده است، ایشان ظاهرا درخواست خروج از كشور داشتند و چون با قرار وثیقه آزاد بوده‌اند، اجازه‌ی خروج‌شان از سوی قاضی صادر شد و به خارج از كشور رفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین