کد خبر: ۶۴۵۷۹۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

هنگ‌کنگ برای مهار ویروس کرونا محدودیت‌های فاصله اجتماعی را تمدید کرد

هنگ‌کنگ همزمان با مبارزاتش برای مهار شیوع ویروس کرونا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، محدودیت‌های فاصله اجتماعی از جمله تعطیلی برخی از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و ممنوعیت تجمع‌های عمومی بیش از چهار نفرتا 23 آوریل تمدید شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت هنگ‌کنگ اعلام کرد: افزایش دو برابری تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هنگ‌کنگ طی دو هفته گذشته و رسیدن آمار مبتلایان به 936 تن بدان معناست که این اقدام لازم و ضروری است.

این در حالی است که چهار تن از شهروندان هنگ‌کنگ بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.
دیگر محدودیت‌هایی که تمدید شده‌اند شامل تعطیلی باشگاه‌ها، سینماها و دیگر مکان‌های تفریحی است. آرایشگاه‌ها و مراکز ماساژ نیز به این فهرست اضافه شده‌اند.

هنگ‌کنگ برای مهار ویروس کرونا محدودیت‌های فاصله اجتماعی را تمدید کرد

این مرکز تجاری جهانی همچنین برای مدت نامحدودی تعطیلی دو هفته‌ای فرودگاهش به روی مسافران خارجی را تمدید کرده‌ است؛ تعطیلی که قرار بود روز گذشته پایان یابد.

در حالی که مدارس همچنان تعطیل هستند،‌ بسیاری از مردم هنگ‌کنگ به صورت دورکاری مشغول فعالیت‌ هستند و فروشگاه‌ها و رستوران‌ها عمدتا خالی و متروک هستند.

تمدید این محدودیت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که شهر ووهان چین که شیوع ویروس کرونا از آنجا آغاز شد امروز برای نخستین بار پس از یک قرنطینه 76 روزه به شهروندان خود اجازه داد تا از خانه‌های خود خارج شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین