کد خبر: ۶۴۵۸۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۰

عبور بودجه تحقیق و توسعه هوآوی از مرز ۲۰ میلیارد دلار

هوآوی ضمن افزایش بودجه تحقیق و توسعه خود به رقم ۲۰ میلیارد دلار، از تمرکز ویژه روی توسعه فناوری‌های جدید خبر داد. امری که به گفته مدیران این شرکت می‌تواند آینده مالی درخشان شرکت هوآوی را تضمین کند.
آفتاب‌‌نیوز :

فعالیت همه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری از جمله هوآوی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است. اما علیرغم تمامی مشکلات، مدیرعامل این شرکت اظهار امیدواری کرده است که به کمک عواملی نظیر تثبیت و بهبود شرایط، از سر گیری فعالیت‌های روتین شرکت و بازگشت کامل نیروهایکار به محل خدمت خویش، دست‌یابی به نتایج مالی چشمگیر دور از دسترس نخواهد بود. این درحالی است که هوآوی به تازگی بودجه قابل توجهی را به بخش تحقیق و توسعه خود اختصاص داده است.

این حرکت در زمانی صورت می‌گیرد که کشور چین به تازگی از بند محدودیت‌های ایجادشده توسط بیماری کرونا، آن هم نه به صورت کامل رها شده است؛ محدودیت‌هایی که در بسیار از موارد باعث توقف تولید شرکت‌ها و فعالیت سازمان‌های مختلف شده بود. این تغییرات تاثیرات منفی بسیاری بر روی صنایع مختلف به ویژه بازار گوشی‌های هوشمند داشته است، زیرا تولید و مونتاژ بخش قابل توجهی از گوشی‌های هوشمند دنیا از برند‌های مختلف، در کشور چین انجام می‌شود.

عبور بودجه تحقیق و توسعه هوآوی از مرز ۲۰ میلیارد دلار

هوآوی هم مشکلات زیادی را به واسطه ظهور این بحران تجربه کرده است، اما مدیران این شرکت با نگاهی به آینده از افزایش ۵.۸ میلیارد دلاری بودجه تحقیق و توسعه شرکت و عزم جدی خود برای حرکت رو به جلو خبر داده‌اند. به این ترتیب بودجه اختصاص داده شده به بخش تحقیق و توسعه هوآوی به بیش از۲۰ میلیارد دلار ارتقا پیدا می‌کند. هوآوی یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان تجهیزات مخابراتی در دنیا نیز به حساب می‌آید. شرکتی که توسعه فناوری‌های مختلف و نوین را نه‌تن‌ها برای دست‌یابی به سود مالی، بلکه جهت مقابله با وضعیت‌هایی دشوار پیش‌رو مانند بحران کرونا، در دستورکار قرار داده است.

انتظار می‌رود با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت هوآوی در بخش تحقیق و توسعه، شاهد تکنولوژی‌های نوآورانه بیشتری از هوآوی باشیم. همچنین این شرکت سرمایه‌گذاری قابل توجهی را به توسعه پردازنده‌های Kirin اختصاص داده و پیش‌بینی می‌شود پیشرفت هوآوی در حوزه پردازنده‌های موبایل قابل توجه باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین