کد خبر: ۶۴۵۹۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰

صداوسیما تسلیم هشدارها شد؟/ به «نون خ» آنتن ندادند

شبکه اول سیما شامگاه چهارشنبه (۲۰ فروردین ماه) به دلیل آنچه مناسبت نیمه شعبان عنوان کرد، فیلم تکراری «زندانی‌ها» را جایگزین اولین قسمت از «نون خ» کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سریال «نون خ» سعید آقاخانی در حالی از سوی مدیران تلویزیون مناسب پخش در مناسبتی شاد شناخته نشد که این مجموعه تلویزیونی کاملا از فضایی کمیک برخوردار است.

البته در روزهای گذشته به تناوب درخصوص مشکلات احتمالی از جنس «پایتخت ۶ » به رییس سازمان صداوسیما هشدارهایی داده شده بود.

صداوسیما تسلیم هشدارها شد؟/ به «نون خ» آنتن ندادند

ضمن اینکه تهیه‌کنندگی سریال «نون خ» را فردی عهده‌دار است که نامش در «پایتخت ۶» به عنوان مشاور پروژه آورده شده بود.

انتقادها به سریال «پایتخت ۶ » که با پخش قسمت آخر به اوج خود رسید باعث شد که تلویزیون از پخش پشت صحنه این سریال صرف نظر کند و در ادامه نامه‌ای غیررسمی به رییس صداوسیما نسبت داده شد که از معاونش در امور سیما خواسته بود که ضمن بررسی حواشی این سریال مشخص کند، «این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز ستون پنجم فرهنگی دشمن»؛ و البته این نامه در ادامه از سوی روابط عمومی کل صداوسیما که معمولا نشان داده‌ به واکنش‌ نسبت خبرهایی از این دست تمایل دارد، تکذیب نشد.

اما در شرایطی که شبکه اول سیما در شب‌های گذشته به دفعات با پخش تیزر سریال «نون خ» از آغاز سریال سعید آقاخانی پیش از موعد مقرر (ماه رمضان) خبر می‌داد، در نهایت در دقایق پایانی باقیمانده به پخش این سریال اعلام شد که فیلم طنز زندانی‌ها امشب ساعت ٢٢:١٥ به‌جای سریال نون خ از شبکه یک پخش می‌شود؛ تصمیمی که گمانه‌زنی‌ها برای تن دادن علی‌عسکری به هشدارها و انتقادها را قوت می‌بخشد. خصوصا که سینمایی «زندانی‌ها» که به بهانه کمدی بودن در مناسبتی شاد روی آنتن می‌رود به تازگی و پنجم فروردین ماه از همین شبکه پخش شده بود.

فیلم مسعود ده نمکی با بازی هدایت هاشمی، بهنام تشکر ، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند و ... داستان طاها، دانشجوی الهیات برای نوشتن پایان نامه خود را روایت می‌کند که دو زندانی را با گذاشتن سند آزاد می‌کند غافل از آنکه آنها دنبال نقشه‌ای دیگر هستند.

روابط عمومی سیما در توضیح این فیلم آورده است: ده‌نمکی قصد دارد در این فیلم تاثیر معنویات بر زندانی‌ها را به تصویر بکشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
1
خود صدا و سیمای میلی یه هشدار محسوب میشه برای تمام آزاد اندیشان این مملکت!!!!!!!! پس اونا کین که میتونن به یک هشدار /هشدار بدهند!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیدر مشیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
1
دلخوشی ما در طی یک سال به دو تا سریال شب عید بود که اونم آزمون گرفتید به محض اینکه سریال ن خ پخش نشد بلافاصله یک دستگاه اندروید باکس سفارش دادم ، خیلی ها هم که رسیور ماهواره‌ای دارند لذا ما هم به کسانی که با صدا و سیما قهر هستند پیوستیم ، مال بد بیخ ریش صاحبش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین