کد خبر: ۶۴۶۰۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵

۳۲ درصد تهرانی‌ها اعتقادی به شستن دست‌ها ندارند/۸۶ درصد موافق اعمال محدودیت‌ها هستند

فرمانده مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه 86 درصد شهروندان با اعمال محدودیت ها موافقت دارند، گفت: بر این اساس 32 درصد مردم هنوز تجربه شستن 20 ثانیه دستها را نداشته یا اعتقادی به آن ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زالی، فرمانده مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در تهران ، اظهار داشت: 340 مورد جدید ابتلا در تهران داشتیم که در بخش های عادی و 80 مورد نیز در بخش مراقبت ویژه بستری شده اند.

وی با اشاره به اینکه تغییر شگرفی در آمار تهران دیده نمی شود،ادامه داد:هرگونه تحلیل آمار در تهران نیاز به زمان مکفی تر دارد.

۳۲ درصد تهرانی‌ها اعتقادی به شستن دست‌ها ندارند/۸۶ درصد موافق اعمال محدودیت‌ها هستند

فرمانده مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران با اشاره به نظر سنجی جدید در تهران، خاطرنشان کرد: ما مرتب در حال نظر سنجی هستیم که بر اساس آخرین نظر سنجی جدید، 32 درصد مردم متأسفانه تجربه شستن 20 ثانیه دستها را نداشته یا اعتقادی به آن ندارند.

زالی بیان داشت: قریب 86.4 درصد شهروندان که در جامعه آماری ما قرار داشتند با اعمال محدویت ها بیشتر در تهران در صورت تضمین سلامت خود موافقت دارند.

وی ابراز داشت: 75 درصد تردد مردم در روزهایی که ادارات تعطیل بوده برای تأمین مایحتاج عمومی بوده که اگر بتوانیم سازو کار تأمین و خرید آنها را فراهم کنیم می توانیم میزان مراجعه را کاهش دهیم؛ چراکه بخش عمده مراجعات مردم و خروج از منزل برای تأمین اقلام ضروی است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین