کد خبر: ۶۴۶۰۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۲

تکذیب تشکیل جلسه شورای امنیت به ریاست روحانی

"رییس‌جمهوری ضمن مخالفت مجدد با ادامه تعطیلی اصناف و مشاغل در کشور گفته اگر مشاغل و اصناف را تعطیل کنیم، چند وقت دیگر با اعتراضات خیابانی ۳۰ میلیون گرسنه روبه‌رو خواهیم شد، که این بحران در صورت وقوع قابل کنترل نخواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :

شایعه: شبکه رسانه خبری اینترنشنال ادعا کرد حسن روحانی، رییس‌جمهوری، ‌ در جلسه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹خورشیدی شورای عالی امنیت ملی که برای تصمیم‌گیری درباره وضعیت کشور در بحران کرونا تشکیل شده بود، گفته است: حتی اگر ۲ میلیون نفر جان خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست بدهند، ‌ به دلیل وضعیت اقتصادی نمی‌توان کشور را تعطیل کرد. در ادامه این شایعه آمده است: رییس‌جمهوری ضمن مخالفت مجدد با ادامه تعطیلی اصناف و مشاغل در کشور گفته اگر مشاغل و اصناف را تعطیل کنیم، چند وقت دیگر با اعتراضات خیابانی ۳۰ میلیون گرسنه روبه‌رو خواهیم شد، که این بحران در صورت وقوع قابل کنترل نخواهد بود.

پاسخ به شایعه: علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتی به این شایعه پاسخ داد و نوشت: هفته گذشته یک جلسه ستاد ملی کرونا با روسای کمیته‌های آن، دو جلسه هیات دولت و یک جلسه ستاد اقتصادی به ریاست حسن روحانی برگزاری شده و شورای عالی امنیت ملی جلسه‌ای نداشته است. بدیهی است که هر نقل قول از جلسه‌ای که اساساً برگزار نشده، کذب محض و دروغ آشکار است.

تکذیب تشکیل جلسه شورای امنیت به ریاست روحانی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
1
از وام یک میلیونی ۱۲ درصد کاملا مشخصه که شایعه بوده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین