کد خبر: ۶۴۶۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

راهکارهای یک پیشکسوت برای تعیین تکلیف لیگ برتر

کارشناس فوتبال ایران گفت: اگر قرار است لیگ را نیمه کاره رها کنیم بهترین راه برای تعیین قهرمان لیگ برتر جلسه با باشگاه‌هاست.
آفتاب‌‌نیوز :

 فرزاد آشوبی درباره اینکه تمرینات بازیکنان در روزهای تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا باید چگونه دنبال شود، گفت: فکر نمی کنم تاکنون چنین اتفاقی در لیگ برتر فوتبال ایران رخ داده باشد. شیوع ویروس کرونا اتفاقی نادر در جهان است که همه را شگفت زده کرده است.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: موضوعی مهمتر از سلامتی فردی و اجتماعی وجود ندارد. فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست. به هر حال تمرینات انفرادی بازیکنان در منزل نمی تواند شرایط ایده‌آل بدنی آنها را حفظ کند. پس اگر قرار است تصمیم بر ادامه بازی های لیگ برتر گرفته شود بهتر است چند هفته ای زودتر زمان بازی ها را اعلام کنند تا تیم ها نیز تمرینات گروهی خود را از سر بگیرند.

راهکارهای یک پیشکسوت برای تعیین تکلیف لیگ برتر

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال لغو باقیمانده بازی های فصل جاری لیگ برتر تاکید کرد: بهترین روش این است که بازی ها را ادامه دهیم اما این موضوع هم زمانی باید اتفاق بیفتد که سلامتی عوامل بازی ها را به خطر نیندازد.

وی تصریح کرد: اگر قرار است بازی ها در خردادماه از سر گرفته شود کار سختی برای فصل آینده خواهیم داشت. بنابراین بهتر است لیگ را ناتمام بگذاریم و برای تعیین قهرمان لیگ برتر جلسه ای مشترک بین سازمان لیگ و باشگاه ها برگزار شود تا در این خصوص تصمیم گیری کنند.

آشوبی یادآور شد: مهم تر از قهرمانی در لیگ برتر شناخت آسیب های باشگاه هاست. فکر می کنم بر کسی پوشیده نیست که مدیران بسیاری از باشگاه ها فقط ریخت و پاش دارند و با توجه به خصوصی نبودن آنها، مشکلی برایشان به وجود نمی آید. فوتبال ایران نیاز به خصوصی سازی دارد تا بتواند راه صحیح را پیدا کرده و حرکت کند.

او درباره عدم کاهش مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال ایران گفت: هیچ یک از قراردادهای مالی بازیکنان و مربیان فوتبال ایران با خارجی ها قابل مقایسه نیست. اگر دقت کنید اکثر بازیکنان خارجی بابت تعطیلی بازی های خود به دلیل شیوع کرونا در گرفتن دستمزدهای هفتگی و ماهانه، تخفیف داده اند اما مگر در ایران خبری از چنین روش منطمی در پرداخت ها هست که حالا از آنها بخواهیم تا تخفیف بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین