کد خبر: ۶۴۶۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

استفاده از ماکت برای پرکردن جای خالی تماشاگران در استادیوم! + فیلم

یکی از باشگاه های فوتبال لیگ برتر بلاروس از راهکاری نمادین برای پرکردن استادیوم خانگی خود استفاده کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

 از شیوع ویروس کرونا چند ماه می‌گذرد. این ویروس تاکنون در ۲۱۰ کشور جهان گزارش شده است. در حالی که ابتلای بیش از ۱۷۰۰۰۰۰ نفر در جهان موجب شده تا بسیاری از مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال تعطیل شود، اما بلاروس آخرین کشور اروپایی است که هنوز مسابقات لیگ فوتبال خود را برگزار کند. با این وجود به دلیل قرنطینه خانگی شهروندان این کشور استادیوم‌های فوتبال در این کشور خالی از تماشاگر است.

استفاده از ماکت برای پرکردن جای خالی تماشاگران در استادیوم!

حال یکی از باشگاه‌های فوتبال این کشور ابتکاری جالب را بکار برده تا استادیوم خانگی اش همچنان حال و هوای سابق را داشته باشد و خالی از تماشاگر نباشد. به همین دلیل مسئولان باشگاه داینامو برست بلاروس در اقدامی جالب ماکت طرفداران تعدادی از باشگاه‌های جهان را روی صندلی‌های استادیوم قرار دادند. در ویدئویی که منتشر شده است ماکت‌هایی از تماشاگران تیم‌های مختلف جهان از جمله رئال مادرید، آستون ویلا روی صندلی‌های استادیوم دیده می‌شوند.

" ولادمیر ماچولسکی، مدیر عامل باشگاه داینامو برست در این باره گفت: این ایده خلاقانه ما بود. با بکارگیری این ایده طرفداران ما هنگامی که از تلویزیون‌های خود مشغول تماشای بازی هستند خود را در استادیوم احساس می‌کنند. ما در کل استادیوم این ایده را اجرا نکردیم.

ادامه برگزاری مسابقات فوتبال لیگ بلاروس بنا به خواست " الکساندر لوکاشنکو"، رئیس جمهور این کشور انجام شده است. او پیشتر با شیوع کرونا گفته بود که نیازی به تعطیلی ادارات و رویدا‌های عمومی نیست.

گفتنی است؛ تاکنون حدود ۲۰۰۰ نفر در بلاروس به کرونا مبتلا شده اند که ۱۹ نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین