کد خبر: ۶۴۶۴۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶

مدیران آبی در واگذاری استقلال همراه وزارت ورزش هستند؟

درحالی که وزارت ورزش و جوانان اصرار به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارد، عدم حضور مدیرعامل استقلال در جلسه واگذاری سرخابی‌ها چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت ورزش و شخص مسعود سلطانی‌فر برای واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس در سال ۹۹ هدف‌گذاری قطعی کرده‌ و حتی اعلام شده که این اتفاق از مهم‌ترین برنامه‌های این وزارتخانه در سال جاری خواهد بود، موضوعی که به نظر می‌رسد در راستای برنامه‌های توسعه‌ای این دو باشگاه تعریف شده و وزارت ورزش نیز درصدد اجرای آن است.

در این راستا و در سال پیش رو جلسات مختلفی برای چگونگی واگذاری و خصوصی سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شده است. یکی از این جلسات روز یک‌شنبه در سازمان خصوصی سازی، با حضور مدیران ارشد این سازمان و افرای همچون افشین داوری مدیرکل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان، رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس و علی نژاد معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شده است.

مدیران آبی در واگذاری استقلال همراه وزارت ورزش هستند؟

نکته‌ای در این جلسه بسیار مورد توجه بوده، غیبت مدیرعامل باشگاه استقلال است. دلیل این غیبت نیز آنگونه که باشگاه استقلال اعلام کرده، دیدار سعادتمند با چهار بازیکن تیم فوتبال استقلال در دهه هفتاد و هشتاد بوده است.

موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از مسائل کلان وزیر ورزش است و در سه سال گذشته نیز شاهد بوده‌ایم که شخص وزیر ورزش در مقاطع مختلف بر واگذاری این دو باشگاه اصرار داشته است و بنوعی این موضوع از دغدغه‌های ‌الویت‌دار وزارت ورزش بوده است.

سوال این است که چرا چنین حساسیتی نباید در ساختار مدیریتی باشگاه استقلال دیده شود و چرا احمد سعادتمند بعنوان مدیرعامل در چنین جلسه مهمی غایب بوده است؟ آیا جلسه با پیشکسوتان باشگاه مهمتر از واگذاری استقلال است؟

به نظر می‌رسد یک ناهماهنگی در سیاست اجرایی واگذاری باشگاه استقلال وجود دارد. سیاستی که اگر وزارت ورزش به نتیجه دادن آن اصرار دارد باید پیش از هر چیزی بدنبال هماهنگی مدیریتی در اجرای این هدف باشد.

پرسشی که مطرح است، این است که آیا مدیران باشگاه استقلال همراستا با اهداف وزارت ورزش در موضوع واگذاری استقلال قم برمی‌دارند؟

باید دید این ناهماهنگی ادامه دارد یا مدیران استقلال و وزرات ورزش در واگذاری سرخ آبی ها به توافق و هماهنگی خواهند رسید؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
این تیم باید کلا منحل بشه.. این خواست درصد زیادی از مردم ایرانه.. همین که من گفتم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین