کد خبر: ۶۴۶۵۲۵
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

پیاده‌روی "عروسک‌های کرونایی" در کرمانشاه!+عکس

سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه در اقدامی جالب عروسک‌هایی شبیه ویروس "کرونا" ساخته و آنها را به مراکز پرتجمع شهر فرستاده تا مخاطرات حضور در مکانهای شلوغ را در این روزهای کرونایی به مردم گوشزد کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا در خصوص این اقدام، گفت: در مدت شیوع کرونا پیام های مختلف بهداشتی به طرق مختلف در سطح جامعه منتشر می‌شود و هدف این است که مردم نسبت به کرونا و خطرات آن آگاه شوند.

پیاده‌روی

وی افزود: افراد جامعه با توجه به تفاوت‌های فردی که دارند هریک، با نوعی از پیام ها ارتباط برقرار می‎کنند و در این بین تصمیم گرفتیم تا یک شیوه پیام رسانی ملموس را از طریق عروسک‌های کرونایی دنبال کنیم.

عبدالمالکی با اشاره به ساخت عروسک هایی شبیه ویروس "کرونا"، گفت: افرادی این تن پوش‌های عروسکی را به تن کرده و در محل های پرتجمع شهر تردد می کنند. پیام عروسک‌های کرونایی این است که مردم بدانند با تردد غیرضروری در شهر موجب انتشار هرچه بیشتر این ویروس و ماندگاری آن در شهر می‌شوند.

عبدالمالکی تصریح کرد: این عروسک‌ها در حین حرکت اجازه سلفی گرفتن و نزدیک شدن به افراد را نمی‌دهند تا از این طریق هم خود عروسک گردان‌ها سالم بمانند و هم به مردم یاد بدهند که باید همیشه فاصله با دیگران را حفظ کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین