کد خبر: ۶۴۶۶۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

شمار جانباختگان کرونا در نیویورک از ۱۰ هزار نفر گذشت

فرماندار ایالت نیویورک ضمن اعلام آمار جدید جانباختگان کرونا که از ۱۰ هزار تن عبور کرد، گفت که این ایالت وضعیت حاد را از سر گذرانده است.
آفتاب‌‌نیوز :

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد «اندرو کومو» فرماندار ایالت نیویورک آمریکا اعلام کرد ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۶۷۱ نفر در این ایالت بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند و آمار مرگ‌ومیر ناشی از این ویروس به ۱۰ هزار و ۵۶ نفر رسیده است.

فرماندار نیویورک گفت که این ایالت اوج شرایط حاد را از سر گذارنده و در صورتی که مردم برای ماندن در خانه و انجام اقدامات احتیاطی همکاری کنند، وضعیت این ایالت به سوی بهتر شدن پیش می‌رود.

شمار جانباختگان کرونا در نیویورک از ۱۰ هزار نفر گذشت

وی تاکید کرد که منحنی شمار افراد بستری شده به دلیل ابتلا کرونا در ایالت نیویورک همچنان در حال افقی شدن است، اما با این حال، روزانه حدود 2 هزار نفر به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

ایالت نیویورک بدترین شرایط را در میان ایالت‌های آمریکا دارد به شکلی که تقریبا یک سوم همه موارد ابتلا و نزدیک به نیمی از مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در کل آمریکا را به خود اختصاص داده است.
تاکنون 577 هزار و 729 نفر در سراسر آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند که 195 هزار و 31 مورد مربوط به نیویورک است.

همچنین، 23 هزار و 115 نفر در کل آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد، 10 هزار و56 مورد مربوط به ایالت نیویورک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین