کد خبر: ۶۴۶۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
نتایج نظرسنجی نشان داد؛

۵۲ درصد آمریکایی‌ها عملکرد ترامپ را تایید نمی‌کنند

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید ۵۲ درصد آمریکایی‌ها عملکرد ترامپ را تایید نمی‌کنند.
۵۲ درصد آمریکایی‌ها عملکرد ترامپ را تایید نمی‌کنند
آفتاب‌‌نیوز :

نتایج یک نظرسنجی جدید انجام شده از سوی Hill/Harris-X در بازه زمانی ۱۰-۱۴ آوریل نشان داد که ۴۸ درصد از رای دهندگان عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را تایید کرده‌اند اما در مقابل ۵۲ درصد نیز عملکرد وی را تایید نکردند.
این نظرسنجی همچنین دریافت که میزان محبوبیت ترامپ در حوزه هایی همچون اقتصاد، مدیریت بحران شیوع کرونا و اداره دولت روندی ثابت داشته است.
۵۷ درصد رای دهندگان عملکرد ترامپ در حوزه اقتصاد، ۵۰ درصد از آنها عملکرد وی در مدیریت بحران شیوع کووید ۱۹ و ۴۸ درصد نیز نحوه اداره دولت توسط وی را تایید کردند.
دریتان نشو، مدیر عامل HarrisX به پایگاه هیل گفت: ترامپ به دریافت تایید مثبت رای دهندگان در قبال مدیریت بحران کروناویروس ادامه می دهد و درصد تایید عملکرد کلی وی نیز به روی یک پایه جدیدی که کمی کمتر از رای ۵۰ درصدی رای دهندگان تنظیم شده ادامه می یابد.
وی افزود: این رده بندی نشان می دهد که استراتژی فعلی مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی، مدیریت بحران بر مبنای نظر کارشناسان و محرکهای اقتصادی برای رای دهندگان موثر واقع شده و حساسیت مربوط به اقدام بعدی ترامپ یعنی بازگشایی مجدد اقتصاد را افزایش می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
خب نکنن به ماچه؟ مگه همه مردم ایران عملکرد مسئولین ماراتایید می کنن؟ به مردم آمریکاچه؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین