کد خبر: ۶۴۶۷۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

سیامک شایقی به کما رفت

سیامک شایقی، کارگردان سینما چند روزی است که بر اثر سرطان به کما رفته است.
سیامک شایقی به کما رفت
آفتاب‌‌نیوز :

سام شایقی، فرزند این فیلمساز ضمن تایید این خبر توضیح داد: پدرم از سه سال قبل دچار بیماری سرطان شدند و با وجود اینکه هم خودشان و هم اعضای خانواده امیدوار بودیم مسیر بهبودی طی شود، اما متاسفانه این طور نشد و تمام درمان‌هایی که در این سه سال انجام شد به اینجا رسید که سرطان تمام بدنشان را گرفته و از روز شنبه (۲۳ فروردین) در کما هستند.

او افزود: طبق گفته پزشکان از یک ماه پیش که سلول‌های سرطانی به مغز رسید امید بهبودی کمتر بود و در این هفته اوضاع وخیم‌تر هم شد.

وی اضافه می‌کند که پدرش در سن ۶۵ سالگی با این بیماری سخت دست‌ و پنجه نرم کرده ولی از آنجا که سرطان سن و سال نمی‌شناسد، این کارگردان در یکی دو ماه گذشته شرایط سختی را در بیمارستان پشت سر گذاشته است.

سیامک شایقی که سال گذشته خبرهایی از ساخت یک مستند از او به نام «خانه دوست اینجاست» درباره خانه سینما و با حضور فاطمه معتمدآریا و همسرش منتشر شده بود، فیلم‌های خاطره‌انگیزی را در کارنامه کاری خود دارد از جمله «جهزیه‌ای برای رباب»، «در کمال خونسردی» و «باغ فردوس پنج بعدازظهر.»

«مادرم گیسو»، «خواب زمستانی»، «ماه در جنگل»، «ابرهای ارغوانی»، «ستاره و الماس» و«شراره» از دیگر فیلم‌های این کارگردان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین