کد خبر: ۶۴۶۷۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱

مدیر شبکه رادیویی معارف منصوب شد

مسعود کاویانی که از نخستین روزهای تاسیس رادیو معارف در این شبکه شاغل بوده و ۱۷ ماه هم سرپرستی آن را برعهده داشته است، با حکم معاون صدا، به عنوان مدیر شبکه رادیویی معارف منصوب شد.
مدیر شبکه رادیویی معارف منصوب شد
آفتاب‌‌نیوز :

حمید شاه‌‍آبادی، معاون صدا، در حکمی، مسعود کاویانی را به عنوان مدیر شبکه رادیو معارف منصوب کرد.

در این حکم ضمن اشاره به ضرورت استمرار ارتباط موثر با بیوت مراجع عظام، حوزه‌ها و شخصیت‌ها و نهادهای پژوهشی و دانشگاهی در حوزه معارف، نسبت به انجام وظایفی همچون تبیین بسط و اجرایی کردن سیاست‌های رسانه‌ای و راهبردهای دریافت شده از معاونت صدا و ایفای نقش موثر به عنوان رسانه مرجع در عرصه معارف و بسط و تعمیق اندیشه معارفی در کشور تأکید شده است.

واکاوی مستمر محیط عملیاتی شبکه (مخاطبان، رقبا، ظرفیت ها و منابع در دسترس وتحولات محیطی و ...) با هدف مدیریت پیام، نظارت و ارزیابی کمّی و کیفی برنامه‌های شبکه در فرآیند طرح، تولید تامین و پخش به منظور تضمین کیفیت و اثربخشی برنامه‌ها و... از دیگر محورهای مورد تاکید در این حکم است.

مسعود کاویانی دارای سطح عالی حوزه و دانشجوی دکتری علوم سیاسی از نخستین روزهای تاسیس شبکه رادیویی معارف در حوزه‌های برنامه‌سازی و مدیریت بخش‌های مختلف این رادیو از جمله مدیر گروه خبر و اطلاع‌رسانی، تولید و پخش و قائم‌مقام رادیو مشغول به فعالیت و ۱۷ ماه سرپرستی این رسانه دینی را عهده دار بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین