کد خبر: ۶۴۶۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس از نظر خوان ماتا

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد ادن هازارد را بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس معرفی کرد که برابر او بازی کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

خوان ماتا هافبک اسپانیایی منچستریونایتد و ادن هازارد گلزن بلژیکی سابق چلسی که اکنون در رئال مادرید بازی می کنند تقریبا یک فصل و نیم در چلسی با هم بازی کردند تا اینکه ماتا از جمع آبی های لندن جدا شد و به منچستریونایتد پیوست.

خوان ماتا در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن لیگ برتر چه کسی است گفت: از نظر من ادن هازارد بهترین بازیکن لیگ برتر بود. بازیکنی که هم در کنار او بازی کردم و هم برابر او. هازارد قابلیت های فراوانی دارد و به تنهایی می تواند سرنوشت یک مسابقه را رقم بزند. در همان تمرینات اولیه در چلسی مشخص بود که هازارد چه بازیکن بزرگی است. سبک بازی او غیر قابل پیش بینی است و همیشه هواداران و تیم رقیب را غافلگیر می کند.

بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس از نظر خوان ماتا

ادن هازارد بعد از حضور در چلسی در تابستان به رئال مادرید پیوست ولی مصدومیت اجازه نداده است که او عملکرد خوبی در رئال داشته باشد.

ماتا در بخش دیگری از سخنان خود گفت : هازارد واقعا در رئال مادرید بدشانس بوده است و تاکنون به دلیل مصدومیت هایی که برای او رخ داده نتوانسته قابلیت های بازی خود را به نمایش بگذارد. با این حال من مطمئن هستم او به زودی شروع به درخشش در رئال مادرید خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین