کد خبر: ۶۴۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۰
رییس فراکسیون مطبوعات خبر داد:

برخورد جدی با رجانیوز به دلیل اهانت به مرجعیت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس فراکسیون مطبوعات مجلس با اشاره به انتشار مطالب توهین‌آمیز سایت رجانیوز نسبت به آیت‌الله صانعی یکی از مراجع تقلید کشور، گفت: براساس قانون مطبوعات، اهانت به مراجع تقلید، جرم تلقی می‌شود و اعضای هیات نظارت و مسئولان قضایی نباید با این سایت با مسامحه و گذشت رفتار کنند.

حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با بیان این که مسئولان باید به گونه‌ای جدی با این رسانه افراطی حامی دولت برخورد کنند،‌ گفت: اگر رسانه‌ای به مراجع تقلید توهین کرد، باید بدون توجه به وابستگی آن به اشخاص، گروه‌ها و طیف‌های سیاسی، با آن رسانه برخورد جدی شود.

وی گفت: اگر مطبوعه یا هر رسانه‌ای به مراجع تقلید اهانتی کند یا نسبت به آنان با لحن تحقیرآمیز و تخریبی صحبت کند، باید به مجازات برسد چرا که همه مراجع تقلید از شانیت و قداست برخوردار هستند و هیچ کس حق ندارد به ساحت مقدس مراجع توهین کند یا به گونه‌ای مضحک آمیز راجع به آنان بنویسد.

نوش‌آبادی با اشاره به لزوم رعایت حقوق انسان‌ها،‌گفت: زیر پاگذاشتن حقوق انسان‌ها به ویژه علمایی از جایگاه علمی و مذهبی بالایی برخوردا هستند به هیچ وجه قابل تحمل و گذشت نیست قوه قضاییه و مسولان ذی‌ربط باید با این رسانه برخورد جدی کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین