کد خبر: ۶۴۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۰

دومین حمله موتلفه به احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «محمدنبی حبیبی» دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، برای دومین بار در دو روز گذشته با انتقاد شدید از سخنان اخیر احمدی‌نژاد درباره احزاب، تاکید کرد که «این حزب بدون توجه به نظرات افراد به فعالیت‌های خود در سطح اجتماع ادامه خواهد داد». به گزارش آفتاب، اولین واکنش حزب موتلفه به احمدی‌نژاد در روزهای اخیر آنگاه بود که رئیس جمهور در سخنانی با انتقاد از مطالبه‌های پایان ناپذیر احزاب از دولت خود، هشدار داد که او به احزاب باج نخواهد داد. 

سخنانی که با واکنش گسترده فعالین سیاسی و حزبی از جناح‌های مختلف مواجه شد. در راستای همین واکنش‌ها بود که دبیرکل حزب موتلفه نیز در گفت‌وگویی، با انتقاد شدید از اظهارات احمدی‌نژاد، تصریح کرد که «رئیس جمهور می‌تواند تنها یک مورد از باج‌هایی را که این حزب به طور خاص از دولت او خواسته‌است اعلام کند». حبیبی درعین‌حال تاکید کرده بود که در صورتی‌که احمدی‌نژاد چنینی موردی را سراغ ندارد، اینگونه با کلی‌گویی همه را متهم نکند. 

این در‌حالی‌است که «محمدنبی حبیبی» دبیرکل حزب موتلفه اسلامی صبح امروز یکشنبه در نشست ماهانه دبیران استانی این حزب در شهرکرد، بدون نام بردن صریح از شخص خاصی گفت: «فعالیت احزاب در كشور موكول به نظر اشخاص نیست بلكه تحزب در قانون اساسی به صراحت مورد تاكید قرار گرفته است». 

وی تاکید کرد: «فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی در كشور باید به گونه‌ای شود كه رقابت اشخاص بی‌برنامه جای خود را به رقابت احزاب برنامه‌دار بدهد». 

حبیبی همچنین با بیان اینکه «امروز مهمترین كار انتخابات مجلس هشتم است» گفت: «هر فعالیتی كه در سراسر كشور از طرف دفاتر موتلفه انجام شود كه رنگ انتخاباتی نداشته باشد، لغو است. هیچ كس مجاز به پرداختن به كار غیرانتخاباتی نیست». 

وی افزود: «همانطور كه قبلا اعلام شده كلیه دفاتر موتلفه موظف به همراهی با جبهه متحد اصولگرایان هستند و فعالیت‌های انتخاباتی موتلفه اسلامی در انتخابات مجلس هشتم در قالب جبهه متحد اصولگرایان صورت می‌گیرد». 

دبیرکل موتلفه در ادامه خطاب به دبیران استان‌های این حزب تصریح كرد: این‌كه می‌گوییم با جبهه متحد اصولگرایان همراهی شود و به این معنا نیست كه كسی از موتلفه نامزد نشود و حتی اعتقاد هم داریم كه به دلیل كار تشكیلاتی باید وارد صحنه انتخابات شد اما اعضای موتلفه به شرطی می‌تواند نامزد انتخابات باشند كه مورد تایید جبهه متحد اصولگرایان درهر استان باشند. 

براساس این گزارش همچنین نشست مشترك هیات اجرایی حزب موتلفه اسلامی و اعضای شورای استان و شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری در شهر كرد برگزار شد و در این نشست وضعیت دفاتر حزب در استان چهار محال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت. 

در این اجلاس علاوه بر دبیرکل حزب موتلفه، «صادق امانی» دبیر هیات اجرایی، «اسدالله بادامچیان» قائم مقام، «محمدکاظم انبارلویی» رئیس مرکز سیاسی و «سیدعلی‌اکبر پرورش» عضو شورای مرکزی این حزب در سخنان جداگانه‌ای با تاکید بر لزوم کار تشکیلاتی، به بررسی و تحلیل مسائل سیاسی روز پرداختند. هیات اجرایی حزب موتلفه اسلامی هر ماه با سفر به یكی از استان های كشور، وضعیت دفاتر حزب در آن استان را مورد بررسی قرار می دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین