کد خبر: ۶۴۷۱۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

کعبی: سه هفته برای آماده سازی مجدد بازیکنان خیلی کم است

مربی فولاد خوزستان می‌گوید زمان پیش بینی شده برای آماده سازی مجدد بازیکنان کم است.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین کعبی در کفت‌و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم فولاد اظهار کرد: تیم ما تمریناتش را از همه دیرتر تعطیل کرد و برای‌مان آمادگی بدنی بازیکنان‌ مهم است. مربی اسپانیایی برنامه کامل تمرینی به بازیکنان داده و طبق آن بازیکنان‌مان را کنترل می‌کنیم. آن‌ها در قرنطینه به سر می‌برند اما به صورت روزانه و هفتگی برای‌مان از تمرینات‌شان ویدئو میفرستند تا آن‌ها را زیر نظر داشته باشیم.

او ادامه داد: این بحران برای کل تیم‌های دنیا اتفاق افتاده و سلامتی همه را به خطر انداخته است. به نظر همان موقع که یک هفته بازی بدون تماشاگر هم برگزار کردند باید لیگ را تعطیل می‌کردند. اما به هر حال باید به تصمیمات فدراسیون و سازمان لیگ احترام گذاشت.

کعبی: سه هفته برای آماده سازی مجدد بازیکنان خیلی کم است

مربی فولاد خوزستان در واکنش به مدت زمان اعلام شده برای آماده‌سازی تیم‌ها پیش از آغاز دوباره لیگ گفت: سه هفته برای آماده سازی بازیکنان خیلی کم است. به هر حال من هم فقط یک سال است که فوتبال را کنار گذاشته‌ام و می‌دانم برای بازیکنانی که اکنون یک ماه است در خانه مانده‌اند و تمرین سنگینی نداشته‌اند، چقدر سخت است در این مدت زمان کوتاه به شرایط ایده آل خود برگردند.

او در پایان گفت: درباره این مساله بیشتر مربی ضرر می‌کند چرا که بازیکنان قرارداد دارند، هرموقع به آن بگویند تمرین‌شان را انجام ‌می‌دهند و دستمزدشان را می‌گیرند. در این خصوص فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم می‌گیرند اما باید جوری تصمیم‌گیری کنند که به ضرر تیم‌ها نباشد. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین