کد خبر: ۶۴۷۱۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

صدر: ترامپ سرنوشت ملت‌ها را به بازی گرفته است

رهبر جریان صدر عراق، رئیس جمهوری آمریکا را به سیاسی کردن بحران ویروس کرونا در مبارزه با دشمنانش متهم و اعلام کرد، ترامپ سرنوشت ملت‌ها را به بازی گرفته و نسبت به کرونا بی‌تفاوت است.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از المعلومه، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای گفت: ما تو (ترامپ) را به عنوان تاجر جنگ، نسل‌کشی، ایجاد رعب و وحشت میان ملت‌ها شناختیم و امروز هم اینگونه تو را می‌شناسیم که سرنوشت ملت‌ها را بازیچه قرار داده و اهمیتی به کرونا نمی‌دهی و به دنبال سیاسی‌کاری کردن آن هستی تا از این طریق با دشمنانت مبارزه کنی.

وی افزود: ترامپ بی‌کفایتی خود را در مدیریت بحران جهانی اثبات کرده است. او نه تنها به چین بلکه به سازمان بهداشت جهانی هم حمله کرد.

صدر: ترامپ سرنوشت ملت‌ها را به بازی گرفته است

مقتدی صدر از سازمان مذکور خواست، وظیفه خود را جدی‌تر و مؤثرتر انجام دهد و با کشورهایی که بیشتر از تجارت، قمار و هوس هایشان نگران سرنوشت جهان هستند هماهنگ شود.

روز سه شنبه رئیس جمهوری آمریکا دستور داد تأمین بودجه سازمان بهداشت جهانی به دلیل نوع تعامل این سازمان با ویروس کرونا تعلیق شود.

او سازمان بهداشت جهانی را مسؤول شیوع کرونا در سراسر جهان دانست و در وهله اول به گمراه‌سازی جهان در خصوص این ویروس متهم کرد.

شمار کلی مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان تاکنون دو میلیون و ۱۸۳ هزار و ۱۴۸ نفر است که ۱۴۶ هزار و ۸۴۱ نفر از آن‌ها جان باخته و ۵۴۷ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین