کد خبر: ۶۴۷۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

مجتمع‌های تجاری قشم کاملا تعطیل است

فرماندار شهرستان قشم گفت: برای حمایت از اصناف و بازاریان شهرستان قشم در روزهای سخت کرونا، برخی از ارگان‌هایی که موجر واحدهای تجاری هستند، اجاره بهای دو ماه خود را را بخشیده اند.
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا نصری در گفت و گو با ایسنا، افزود: افزایش اجاره بهای این واحد‌ها نیز در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

وی اظهار کرد: بسیاری از مالکان دیگر مجتمع‌های تجاری قشم نیز به صورت خودجوش و به منظور حمایت از کسبه و صنوف، بخشودگی و تخفیف در اجاره بهای املاک تجاری شان اعمال کرده اند.

مجتمع‌های تجاری قشم کاملا تعطیل است

نصری ادامه داد: همه مجتمع‌های تجاری قشم کاملا تعطیل است و فقط برخی از مغازه‌های کنار خیابان‌های اصلی به تازگی بازگشایی شده است و این روند تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: در طول مدت ورود ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه نگهداری مجتمع‌های تجاری و اقامتی شهر درگهان همچون آب، برق، بیمه و اجاره‌ها بوده که با توجه به تعطیلی آنها، فشار زیادی بر بازاریان وارد شده است.

وی اضافه کرد: موضوع تخفیف در تمدید مجوزها، مالیات و عوارض، بخشودگی یا تخفیف اجاره بها و هزینه‌های انرژی اماکن تجاری درگهان به صورت جدی در سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شده و به زودی تصمیم گرفته می‌شود.

نصری در پایان بیان کرد: بیش از ۱۷ هزار واحد تجاری در سراسر جزیره قشم فعال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین