کد خبر: ۶۴۷۲۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

کشتی‌گیر روس: حضور دو آزادکار مطرح آمریکا در توکیو نسبی است

کشتی‌گیر روسی حضور «کایل داک» و «جردن باروز» آزادکاران آمریکایی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را ۵۰ درصد دانست.
کشتی‌گیر روس: حضور دو آزادکار مطرح آمریکا در توکیو نسبی است
آفتاب‌‌نیوز :

«ماگومدرسول گازیماگمدوف» دارنده دو مدال طلای کشتی آزاد جهان در گفت و گویی که روز جمعه در تارنمای فدراسیون کشتی منتشر شد، افزود: المپیک یک سال به تعویق افتاد اما من در حیاط خانه تمرینات قدرتی و استقامتی را انجام می دهم.

این کشتی گیر روس که ۲ مدال طلای خود را در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ در وزن ۷۰ کیلوگرم به دست آورده است، تصریح کرد: این بار به دنبال حضور در المپیک توکیو در وزن ۷۴ کیلوگرم هستم.

دارنده مدال نقره سال ۲۰۲۰ اروپا درباره اینکه وزنش نسبت به سایر کشتی گیران ۷۴ کیلوگرم کم است، توضیح می دهد: وزنم در حال حاضر ۷۶ کیلوگرم است و برای من طبیعی است. اگرچه فکر می کنم با یک یا ۲ کیلوگرم اضافه تر نیز می توانم کارم را انجام دهم.

گازیماگمدوف در حضور برخی از چهره های کشتی در وزن ۷۴ کیلوگرم از کشور آمریکا که در المپیک توکیو حضور خواهد یافت، گفت: به نظر «کایل داک» و «جردن باروز» شانس حضور در این مسابقات را دارند اما احتمال حضور آنها را ۵۰ درصد می دانم.

کایل داک، آزادکار صاحب نام آمریکایی که در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ توانست بر سکوی نخست وزن ۷۹ کیلوگرم جهان بایستد، برای حضور در المپیک توکیو به یک وزن پایین تر خواهد آمد و بدون شک جدی ترین رقیب جردن باروز دارنده طلای المپیک لندن برای پوشیدن دوبنده وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی آمریکا در مسابقات المپیک توکیو خواهد بود. داک چهار سال پیش در مسابقات انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در رقابت های المپیک ریو، مغلوب باروز شد و شانس حضور در این پیکارها را از دست داد.

عضو تیم ملی کشتی آزاد روسیه درباره شرایط وزن ۹۷ کیلوگرم بین «جی دن کاکس» و «کایل اسنایدر» آمریکایی می گوید: یک کشتی گیر قدرتمند نیز از ایران در این وزن حضور دارد (بدون ذکر نام) اما با اطمینان می گویم که هیچ کدام از آن ها نمی توانند کار را مقابل «عبدالرشید سعداله یف» آزادکار روسی پیش ببرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین