کد خبر: ۶۴۷۴۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

افزایش مبتلایان به کرونا در عربستان

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور گزارش شده است که بیشترین آمار افزایش مبتلایان کرونا در یک روز بوده است.
افزایش مبتلایان به کرونا در عربستان
آفتاب‌‌نیوز :

 محمد العبدالعالی، سخنگوی وزارت بهداشت عربستان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، یک‌هزار و ۱۳۲ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است و پنج تن دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، به گفته‌ی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان، در بین افراد جان‌باخته در ۲۴ ساعت گذشته، چهار تبعه خارجی به چشم می‌خورند.

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان به خبرنگاران گفت: تعداد کل جان‌باختگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در کشور به ۹۲ نفر رسیده است. یک‌هزار و ۳۲۹ نفر هم به طور کامل بهبود یافته‌اند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت قطر که در همسایگی عربستان قرار دارد، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۵ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است. این در حالی است که تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در قطر از مرز ۵ هزار نفر فراتر رفته است. قطر در ۲۴ ساعت گذشته تنها یک مورد فوتی گزارش کرده است که تعداد کل جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در این کشور را به ۸ تن افزایش داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین