کد خبر: ۶۴۷۴۴۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

بکام: رونالدو عالی است اما در سطح مسی نیست

مسی یک بازیکن بی‌نظیر است و هیچ کس دیگری مثل او نیست. هم مسی و هم رونالدو از سایر بازیکنان برتر هستند، اما کریس در سطح او نیست.
بکام: رونالدو عالی است اما در سطح مسی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

هافبک پیشین رئال و پاری‌سن‌ژرمن لیونل مسی و کریس رونالدو را یک سرو گردن بالاتر از سایر بازیکنان می‌داند.

دیوید بکام، هافبک پیشین منچستریونایتد و رئال مادرید به تمجید از مسی و رونالدو پرداخت و عنوان کرد که این دو ابرستاره فوتبال از سایر بازیکنان یک سر و شانه بالاتر هستند. وی البته مسی را به رونالدو ترجیح داد و گفت که کریس در سطح او نیست.

بکام که در تیم پاری‌سن‌ژرمن در دیدار مقابل بارسلونا در فصل ۱۳-۲۰۱۲ مقابل مسی قرار گرفته است، درباره ستاره آرژانتینی گفت: مسی یک بازیکن بی‌نظیر است و هیچ کس دیگری مثل او نیست. هم مسی و هم رونالدو از سایر بازیکنان برتر هستند، اما کریس در سطح او نیست.

بکام درباره آن دیدار افزود: ما جلو بودیم و او آمد و بارسلونا گل زد. با وجود سن و سالی که داشتم از بازی لذت بردم و تیم ما در هر دو دیدار خوب بازی کرد. ما کار‌هایی انجام دادیم که می‌توانیم به آن‌ها افتخار کنیم. در آن دیدار‌ها مقابل بارسا شکست نخوردیم. این دو دیدار در پاریس با تساوی دو بر دو به پایان رسید و در نوکمپ هم به تساوی یک بر یک رسیدیم و بارسا به دلیل گل زده در خارج از خانه صعود کرد ام آبی‌اناری‌ها در مرحله بعد مقابل بایرن مونیخ در دو دیدار رفت و برگشت ۷ بر صفر شکست خوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین