کد خبر: ۶۴۷۴۷۴
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

نمی‌توان زمان دقیقی برای بازگشایی سینماها اعلام کرد

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: آموزشگاه‌های موسیقی، هنرهای تجسمی و ... که امکان تدریس تک نفره به هنرجویان را دارند می‌توانند به سامانه سلامت وزارت بهداشت مراجعه و با دریافت کد کیو آر فعالیت خود را از سر بگیرند.
نمی‌توان زمان دقیقی برای بازگشایی سینماها اعلام کرد
آفتاب‌‌نیوز :

محمود دهقان هراتی اظهار کرد: از سرگیری مجدد فعالیت سینماها و سالن‌های تئاتر منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است و هنوز دستوری در این خصوص ابلاغ نشده و با این اوصاف این مراکز هنری و فرهنگی همچنان تعطیل هستند.

وی ادامه داد: معاونت هنری سینمایی ارشاد البرز ارتباط مستمری با سازمان سینمایی دارد و به محض تغییر تصمیم فعلی، اطلاع رسانی لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مجوز از سرگیری برخی از فعالیت‌های هنری صادر شده، افزود: در حال حاضر ابلاغیه‌ای مبنی بر برگزاری مجدد کلاس‌های انفرادی موسیقی، هنرهای تجسمی و تئاتر صادر شده که آن هم منوط به رعایت ضوابط خاصی است.

این مسئول توضیح داد: آموزشگاه‌های موسیقی، هنرهای تجسمی و ... که امکان تدریس تک نفره به هنرجویان را دارند می‌توانند به سامانه سلامت وزارت بهداشت مراجعه و با دریافت کد کیو آر فعالیت خود را از سر بگیرند.

دهقان اضافه کرد: با توجه به اینکه در سالن‌های سینما و تئاتر جمعیت زیادی در فاصله نزدیک به هم قرار دارند فعلا امکان بازگشایی این مراکز وجود ندارد و باید منتظر باشیم تا بیماری کرونا به خوبی کنترل شود.

وی گفت: برگزاری کنسرت های موسیقی نیز طبق دستور العمل ستاد ملی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی منتفی است و باید با بهتر شدن شرایط منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین