کد خبر: ۶۴۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۸۶ - ۰۹:۵۴
تاجرنیا با اشاره به اظهارات معاون اطلاعات بسیج مطرح کرد:

تعارض دولت و بسیج درباره شرایط ویژه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در واکنش به اظهارات اخیر سردار سیاری، معاون اطلاعات نیروی مقاومت بسیج مبنی بر اینکه «کشور در شش ماه دوم سال جاری کشور هم به لحاظ داخلی و هم به دلیل تهدیدات دشمن، در شرایط ویژه قرار خواهد گرفت»، گفت: با توجه به ارتباط نزدیک دولت با سپاه و بسیج مقاومت، این سخنان نشان‌دهنده آن است که نسبت به تحلیل شرایط موجود کشور در بین دولتیان نیز تعارض وجود دارد.

علی تاجرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی دولت گفت: سخنان معاون اطلاعات بسیج، در تعارض با موضع‌گیری اخیر سخنگوی دولت و سایر مقامات ارشد دولت نهم که شرایط کشور را آرمانی، مطلوب و طبیعی می‌دانند، است.

تاجرنیا ضمن یادآوری اظهارات هاشمی رفسنجانی در خصوص شرایط بحرانی کشور، افزود: یادمان نمی‌رود که در واکنش به سخنان آقای هاشمی درباره شرایط بحرانی و ویژه کشور انبوهی از مصاحبه‌ها و دشنام‌ها به ایشان مطرح شد.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران همچنین در خصوص بخش دیگر سخنان سردار سیاری، مبنی بر اینکه «اصلاح‌طلبان به دنبال اختلاف‌افکنی میان اصولگرایان و ائتلاف حداکثری هستند و هیچ مطالبه‌ای ندارند»، گفت: گویی دوستان اصولگرا فراموشکار هستند، چرا که در گذشته آنان هم به دنبال ائئلاف حداکثری بودند و چنین مواضعی را که در قبال اصلاح‌طلبان می‌گویند، در گذشته خودشان مطرح می‌کردند.

وی افزود: آنان اکنون ائتلاف و چشم‌پوشی از منافع شخصی برای اجماع را ضد ارزش و منفعت‌طلبی عنوان می‌کنند در صورتی که خودشان هم به دنبال این موضوع بوده و هستند.

وی در خصوص اختلاف‌افکنی اصلاح‌طلبان در بین اصولگرایان گفت: اختلاف‌افکنی نیازمند تریبون و رسانه است؛ در صورتی که ما اکنون هیچ تریبون رسمی در اختیار نداریم. تریبون‌های نمازجمعه و رسانه ملی در خدمت اصولگرایان هستند و ما حتی یک روزنامه جدی برای بیان مواضع خویش نداریم.

وی دلیل اصلی بروز اختلاف‌ بین اصولگرایان را «عملکرد نامناسب دولت نهم» ارزیابی کرد، گفت: در حالیکه پس از انقلاب هیچ گاه شرایط حکومتی، اینگونه یکدست نبوده و همه نهادها از جریان فکری خاصی هستند، عملکرد اشتباه دولت باعث اختلاف بین اصولگرایان شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین