کد خبر: ۶۴۷۵۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
همتی:

در کشور کمبود خون داریم/ مردم همچون گذشته خون اهدا کنند

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با دادن این اطمینان به مردم که مراکز انتقال خون از فضای استاندارد توأمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخوردار است، گفت: قطعا کسانی که خون اهدا می‌کنند مشکلی برایشان از لحاظ ابتلا به کرونا پیش نخواهد آمد و بدون خطر خواهد بود.
در کشور کمبود خون داریم/ مردم همچون گذشته خون اهدا کنند
آفتاب‌‌نیوز :

احمد همتی با اشاره به کمبود خون در شرایط فعلی در بیمارستان‌ها گفت: درخواست ما از مردم این است که همچون گذشته در مراکز انتقال خون برای اهدای خون مراجعه کنند و مطمئن باشند که آن جا از فضای استاندارد و خوبی برخوردار بوده و پروتکل‌های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود.

وی افزود: سازمان انتقال خون زیر مجموعه‌ای از وزارت بهداشت است آنها متولی سلامت کشور هستند، لذا موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند پس اهدای خون خطر و مشکلی برای اهداکننده ندارد. الان کمبود خون در کشور داریم، درخواست ما از مردم آن است مثل گذشته به مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا کنند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان با تاکید بر اطلاع رسانی وزارت بهداشت در رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما گفت: رسانه‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز انتقال خون از وضعیت آن مراکز برای مردم گزارشی تهیه کرده تا مردم در جریان شرایط قرار گیرند و مطمئن باشند همه پروتکل‌ها رعایت می‌شود. باز هم این تاکید و اطمینان را به مردم می‌دهم که مشکلی برای آنها با اهدای خون ایجاد نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین