کد خبر: ۶۴۷۶۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
دولت باید اقدام به اصلاح ساختار‌های فسادزا کند

رئیس قوه قضاییه: وضعیت دلارهای پرداختی باید شفاف شود/ هشدار به عاملان کشتار جوجه‌ها

رییس قوه قضاییه با اشاره به گزارش دیوان محاسبات گفت: وضعیت همه دلارهای پرداختی باید شفاف شود، اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست بلکه باید به مردم گزارش مبارزه بافساد و بازگشت بیت المال را داد.
آفتاب‌‌نیوز :

رییس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه امروز اول اردیبهشت ماه، در خصوص گزارش دیوان محاسبات گفت: همه باید از «نظارت» و «شفافیت» استقبال کنند؛ نظارت گریزی امرناپسندی است.

به گزارش قوه قضاییه، سیدابراهیم رئیسی با بیان اینکه وضعیت همه دلار‌های پرداختی باید شفاف شود، تصریح کرد: اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست بلکه باید به مردم گزارش مبارزه بافساد و بازگشت بیت المال را داد. پرونده‌های برخی از دریافت کنندگان دلار‌های ۴۲۰۰تومانی در دادسرا در حال رسیدگی است و برخی دیگر منجربه صدور حکم شده و درحال اجرای حکم است. بار‌ها گفته ایم که دولت باید اقدام به اصلاح ساختار‌های فسادزا کند.

رئیس قوه قضاییه: وضعیت دلارهای پرداختی باید شفاف شود/ هشدار به جوجه‌کُشان

رییسی اظهار کرد: به دستور رئیس دستگاه قضا سازمان بازرسی به موضوع جوجه کشی ورود کرده است. جوجه کشی هم اقدام غیرقانونی بود هم غیرشرعی هم غیراخلاقی؛ توجیهات برخی متولیان امر هم غیرقابل قبول و بدتر بود.

وی بیان داشت: اینکه چنین اقدامی رویه بوده است مطلقا قابل قبول نیست و اقتصاد سلامت بالاخص درحوزه غذا و دارو نیازمند مدیریت و نظارت بهینه است.

رییس قوه قضاییه یادآور شد: برای کالا‌های کشاورزی باید به موقع تدبیر کرد؛ هم بر بازار تولید هم توزیع و مصرف باید نظارت شود و درسال جهش تولید نظارت و شفافیت باید تشدید گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
1
15
تا برخورد شدید با مفسدین ارز انجام نگیرد نتیجه ای نخواهد داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
2
17
باید با کسی که دلار را ۴۲۰۰اعلام کرد وسیستم اقتصادی کشور را نابود کرد برخورد شدید قضایی صورت پذیرد.
شیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
0
8
دلار های پرداختی به کی مشخص گردد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین